سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
دیروز در تالار آزادی ، واقع در پارک آزادی شیراز برگزار شد:
عصر دیروز تالار آزادی شیراز میزبان هنرمندان بسیجی و مقامات استانی فارس در روز هنر انقلاب اسلامی بود.
به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس ، مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی عصر دیروز در تالار آزادی ، واقع در پارک آزادی شیراز برگزار شد.
عصر دیروز تالار آزادی شیراز میزبان هنرمندان بسیجی و مقامات استانی فارس در روز هنر انقلاب اسلامی بود.
در این مراسم که به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار گردید، سرهنگ حجت حسنی مسئول این سازمان ابتدا با خوش آمد گویی به میهمانان و هنرمندان بسیجی حاضر در این همایش در باره هنر ارزشی و انقلابی این استان سخن گفت و ارزشهای معنوی و دستاوردهای هنری این سازمان در سال 1392 را تشریح کرد.


در ادامه دکتر کافی ، رئیس شورای قشر سازمان بسیج هنرمندان فارس و عضو انجمن شعر این سازمان در باره هنر و ارتباط آن با پیشرفت جوامع مطالبی را عنوان نمود.
در این برنامه همچنین از خانواده شهید عبدالرضا مصلی نژاد شهید هنرمند استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در بخشی دیگر از برنامه احد ده یزرگی شاعر انقلابی و عضو انجمن شعر قطعه شعری را قرائت نمود که باعث شد تا جوی معنوی در تالار برگزاری مراسم حاکم شود.


در قسمت بعدی علی صادقی هنرمند بسیجی و مسئول کانون بسیج هنرمندان استهبان با اجرای نمایش شعبده بازی اعضای حاضر در سالن را به وجد آورد.


پوریا منتظر و سید محسن خیراندیش دو هنرمند دیگری بودند که به اجرای موسیقی سنتی در برنامه پرداختند و صدای نی دلنواز سیدمحسن خیراندیش و آواز پوریا منتظر در سالن طنین انداز و حال و هوایی زیبا را در دلهای حاضران برقرار کرد.


در پایان برنامه نیز از هنرمندان ،کانونهای فعال و مدیران و مسئولین انجمنهای سازمان بسیج هنرمندان فارس با اهداء لوححای سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.








انتهای خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: