گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
مرکز راهبردی بسیج سپاه ممسنی از دستگاه دیپلماسی و امنیتی کشور خواستار هوشیاری بیشتر و واکنش قاطع تر و جدی تری نسبت به قطعنامه اتحادیه اروپا شد.
در متن این بیانیه آمده است:

کشورهای غربی با سرکردگی اتحادیه اروپا و با سرسپردگی به نظام سلطه گر آمریکا و صهیونیسم یک بار دیگر خوی پلید و خصمانه خود را نسبت به کشور اسلامی ایران نشان دادند.

آنها با غیر دموکراتیک خواندن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و متهم کردن ایران به نقض مداوم حقوق بشر و همچنین با خواسته ی واهی خود مبنی بر  آزادی زندانیان به اصطلاح سیاسی، مدافعان حقوق بشر و محکومان فتنه ثابت کردند غیرقابل اعتماد هستند و دستگاه دیپلماسی کشور باید در اعتماد خود نسبت به غرب تجدید نظر کند.
 

مدعیان دروغین حقوق بشر که در کارنامه سیاه آنها جز جنایت و خیانت و پایمالی حقوق اولیه و ضروری انسان های بی گناه و بی دفاع جهان سوم به ویژه فلسطین، عراق، افغانستان، میانمار، بحرین، مصر و لبنان چیزی دیده نمی شود با دستمایه قرار دادن ادعاهای نخ نمایی همچون حقوق بشر و تروریسم به دنبال پیگیری اهداف و مطامع سیاسی خود در نظام اسلامی ما هستند.

مرکزراهبردی بسیج سپاه ناحیه  ممسنی ضمن محکوم نمودن قطعنامه ضدایرانی پارلمان اروپا  اذعان دارد که ما بسیجیان ولایی ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و با پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت با عزم ملی و مدیریت جهادی و با تکیه بر توانمندی های بومی خود همچنان در راه استقلال و عزت ایرانی می کوشیم و اجازه نمی دهیم هیچ احدی در سرنوشت و تصمیم گیری های ما دخالت کند و از دستگاه دیپلماسی و امنیتی کشور، هوشیاری بیشتر و واکنش قاطع تر و جدی تری را می خواهیم.

پایان گزارش /224224
 

نام:
ایمیل:
* نظر: