کد خبر: ۲۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹
مسئول بسیج جامعه زنان لامرد خبر داد
مسئول بسیج جامعه زنان لامرد از برگزاری 35 برنامه متنوع از آغاز هفته زن در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه لامرد، به مناسبت فرا رسیدن هفته زن خواهر پاسدار سیما قادری ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: هدف از برگزاری و اجرای برنامه های امسال در هفته زن، گسترش شناخت و تبیین شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به خواهران بسیجی می باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از برگزاری 35 برنامه درهفته زن خبر داد که 19 برنامه اجرایی بصورت شاخص و بقیه برنامه ها در رده های مقاومت بسیج اجرا می شود.

وی افزود: از مهمترین برنامه هایی که در طول این ایام برگزار می شود می توان به برگزاری چهار جشن میلاد کوثر در حوزه های مقاومت بسیج سراسر شهرستان با حضور کلیه حلقه های صالحین بصورت سازماندهی شده، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از قبیل:تجلیل از مادران شهدا، مسابقه فرهنگی تا ساحل آرامش، همایش تجلیل از فعالان عرصه های اجتماعی
( فرماندهان پایگاه ها و سرگروه های صالحین)، برگزاری نشست با موضوع جایگاه زن در اسلام و ارزشهای فاطمی با محوریت نقش بانوان در اصلاح الگوی مصرف که هم بحث اقتصاد و فرهنگ در این مقوله گنجانده شده است می توان نام برد.

قادری درهمین زمینه ادامه داد: از دیگر برنامه های هفته زن،اجرای مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی، پیاده روی، دیدار با مادران شهدا، نشست گفتمان دینی، ارسال پیامک، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و اجرای نماهنگ ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با موضوع آیه تطهیر می باشد.

وی در پایان بیان داشتند: ستاد جشن میلاد کوثر با پنج کمیته جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات و جشن های هفته زن تشکیل شده است و علاوه بر آن برنامه ها به صورت متمرکز در سطح پایگاه های مقاومت خواهران برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: