جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۰:۵۴
کد خبر: ۲۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در جلسه با استان‌ها تأکید کرد که یادواره شهدای اصناف تمام شهرستان‌هایی که شهید اصناف دارند باید تا قبل از اجلاسیه نهایی کنگره برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس، جانشین این سازمان در جلسه‌هایی که تا کنون در این هفته با مسئولان استانی بسیج اصناف برگزار شده اظهار داشته است: در همه شهرستان‌هایی که شهید اصناف دارند باید یادواره شهدای اصناف شهرستان تا قبل از اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف و بازار، یعنی تا قبل از چهارم شهریور، برگزار شود.

گفتنی است مسئولان استانی بسیج اصناف از روز شنبه، سی‌ام فروردین، طبق زمان‌بندی مشخص‌شده، برای ارائه آمار اولیه شهدای اصناف استان و بحث پیرامون کنگره در محل سازمان بسیج اصناف کشور حضور می‌یابند.

غلامرضا حسن‌پور اشکذری پیشنهاد برگزاری یادواره استانی را نیز به مسئولان استان‌ها داده و افزوده است: به شرطی که یادواره‌های شهدای شهرستان‌ها حتماً برگزار شود و همین یادواره‌های شهرستانی منجر به یادواره استانی شود.

وی بر اولویت یادواره‌های شهرستانی تأکید کرده است.

بنا بر این گزارش، برگزاری یادواره‌ها به تفکیک صنفی و به تفکیک بازار‌های استان از دیگر پیشنهادات سازمان بسیج اصناف کشور برای استان‌هاست.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: