سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
berooz
۰۸:۰۹:۳۴
کد خبر: ۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
مصاحبه
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، شناسایی و برقراری ارتباط میان طراحان و تولیدی‌ها، برطرف کردن موانع، تبلیغ کالاها، کمک به عرضه کالاها و برگزاری جلسات با نهادها و سازمان‌های مرتبط را از فعالیت‌های دیروز و امروز این سازمان در راستای تحول نقوش و نوشتار لوازم‌التحریر دانست.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان بسیج اصناف استان فارس در پاسخ به این سؤال که نقش سازمان بسیج اصناف کشور در نهضت تحول نقوش و نوشتار لوازم‌التحریر که در سال‌های اخیر به راه افتاده چیست اظهار داشت: سال 1387 سازمان بسیج اصناف کشور در غرفه خود در نمایشگاه بین‌المللی تهران حساسیت نسبت به نقوش و نوشتار لوازم‌التحریر‌ را با ارائه نمونه‌های لوازم‌التحریر موجود در بازار که نقوش و نوشتار نامناسب داشت ایجاد کرد.

غلامرضا حسن‌پور افزود: این حساسیت پیش از آن هم در نوشته‌ها و بخشنامه‌ها بود اما بسیج اصناف این حساسیت را به میدان عمل و اجرا آورد.

وی ادامه داد: پس از آن برخی تولیدی‌ها با همکاری بنیاد تعاون بسیج و همچنین بسیج اصناف از 4 سال پیش کار را آغاز کردند و رفته رفته کار به اینجا رسید که امروز بحمدالله شاهد هستیم این موج ایجاد شده و هم تولید، هم توزیع و هم خرید لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی با استقبال خوبی مواجه شده است.

حسن‌پور درباره فعالیت‌های بسیج اصناف در زمینه تحول نقوش و نوشتار لوازم‌التحریر در سال‌های گذشته اظهار داشت: جلساتی با اتاق اصناف ایران و رؤسای اتحادیه‌های مرتبط برگزار شد و امروز نیز جلسات مختلف با نهادها و سازمان‌های مرتبط با تحول نقوش و نوشتار لوازم‌التحریر همچنان در حال برگزاری است.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در پاسخ به این سؤال که امروز بسیج اصناف در تقویت نهضت تحول نقوش و نوشتار لوازم‌التحریر چه نقشی ایفا می‌کند، گفت: امروز اگر مانعی بر سر راه تحول نقوش و نوشتار لوازم‌التحریر باشد و بسیج اصناف بتواند آن را برطرف کند، این سازمان آمادگی دارد که به تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در این زمینه یاری برساند.

حسن‌پور تأکید کرد: بسیج اصناف در زمینه تبلیغ کالاهای ایرانی- اسلامی نیز حاضر است تا جای ممکن از ظرفیت خود استفاده کند.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور شناسایی تولیدی‌ها و طراحان لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی و برقراری ارتباط میان آن‌ها را از مهمترین فعالیت‌های این سازمان در راستای تحول نقوش و نوشتار لوازم‌التحریر برشمرد.

وی در پایان خبر داد: امسال در نمایشگاه‌های پاییزه در 8 مرکز استان، غرفه بسیج اصناف به عرضه لوازم‌التحریر ایرانی- اسلامی پرداخت.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: