آخرین اخبار
کد خبر: ۲۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
روز يكشنبه مورخ 31/01/93 نشستي با حضور حجه الاسلام والمسلمين احسان رضايي، معاونت تعليم و تربيت سپاه فجر استان فارس، سرهنگ محبي فرمانده سپاه ناحيه فيروزآباد، سرگرد رضايي، مسؤل تعليم و تربيت سپاه ناحيه فيروزآباد و جمعي از فرماندهان و مسؤلين تعليم و تربيت حوزه هاي مقاومت شهرستان برگزار گرديد.
به گزارش تنویر ، در اين نشست، مسؤل تعليم و تربيت سپاه فجر توضيحاتي را در خصوص برنامه هاي تعليم و تربيت بسيج در سال 93 ارائه نموده و خاطر نشان كردند كه تلاش هاي گسترده اي در خصوص تهيه برنامه ها و سرفصل هاي تعليم و تريبت در سال جديد شده است. وي همچنين از افزوده شدن برخي از برنامه هاي جديد به سرفصل برنامه هاي تعليم و تربيت از جمله طرح جوانه هاي صالحين (غني سازي اوقات فراغت  تابستان براي متربيان حلقه هاي صالحين)، ميقات صالحين ( تجمع حلقه هاي صالحين در نماز جمعه)، نشست سرگروه هاي صالحين و خانواده متربيان و ... خبر داد.
در اين نشستف فرماندهان و مسؤلين تعليم و تربيت به بحث و تبادل نظر با حجت الاسلام رضايي در خصوص مسائل و مشكلات موجود  از جمله مشائل موجود در حوزه كاري حوزه هاي دانش آموزي، دانشجويي، بسيج اقشار و ... پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر: