پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۳:۴۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
طرح یاری به مردم سوریه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم : اگر امکان حضور فیزیکی در سوریه برای سپاهیان محمد رسول الله فعلا مقدور نیست می توان با بخشیدن گوشه ای از در آمد خود به جهاد با وهابیون و سلفیهای مزدور رفت و ره توشه ای برای آخرت خود برگزینیم .

سرهنگ محمد صادق شادمند در جمع پایوران ناحیه با بیان گوشه ای ازمصائب و مشکلات مردم سوریه علی الخصوص شیعیان این کشور گفت : متاسفانه در کشور سوریه شاهد فجیع ترین جنایات ضد بشری با سکوت کامل مدعیان حقوق بشر و چراغ سبز آمریکا و متحدانش در نسل کشی مردم مسلمان سوریه توسط جماعت سلفیون بی دین و به نام اسلام هستیم .

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: بریدن سر دخترسه ساله در پیش چشمان والدینش ، دار زدن کودک یک ساله ، بریدن سرهای مردم مظلوم و بیرون آوردن جگراز بدن ، علی الخصوص شیعیان ، تجاوز به نوامیس مردم و صدها جنایت ضد بشری دیگر که مستندات آن را همگان در سایتها ، خبرگزاریها و فضای مجازی مشاهده نموده اند، گوشه ای از نسل کشی با برنامه قبلی ابر قدرتهای غربی واروپایی و برخی کشورهای عرب منطقه، وهابیت و سلفیون ملحد واز خدا بی خبراست که بعد از ، ازبین بردن نظام سوریه مستقیم به سراغ ایران خواهند آمد .

سرهنگ شادمند بیان داشت : که نباید نسبت به اوضاع سوریه در کشور بی تفاوت بود چون خط مقدم جبهه ما با استکبار، سوریه و جبهه مقاومت است . اینان با برنامه ریزی های مختلف و منسجم قصد بر هم زدن نظم و امنیت کشور را دارند و با ایجاد گروهکهای معاند با نظام در غرب ، جنوب و جنوب شرق کشور که از همین طرح اجرا شده درسوریه می خواهند الگو برداری کنند و ایران اسلامی را نیز دچار بی ثباتی و ناامنی کنند.

وی افزود پایوران سپاه ناحیه جهرم در طرح کمک مالی به مردم و شیعیان مظلوم سوریه شرکت نموده اند و هر کدام با پرداخت ماهانه بخشی از حقوقشان به ندای قرآن کریم که می فرماید « با مال و جانتان در راه خدا انفاق کنید » و به دلیل محیا نبودن موقعیت حضور فیزیکی از این طریق به یاری مردم سوریه شتافته اند .

فرمانده سپاه جهرم عنوان نمود: شماره حسابی در بانک انصار نیز در نظر گرفته شده که در اسرع وقت به اطلاع امت خداجوی خواهد رسید تا از این فوز عظیم همگان بهره مند گردند . باشد که خدای متعال این قبیل اعمال را از همه ما به خوبی قبول کند و ره توشه ای برای ذخیره آخرتمان گردد .

 

نام:
ایمیل:
* نظر: