کد خبر: ۲۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
باورها، سنن و رسوم همه اقشاری که در استان فارس زندگی می کنند همچون یک رنگین کمان زیبا سرتاسر استان را فرا گرفته است.

به گزارش بسیج اساتید فارس به نقل از تسنیم، محمد باقر کشفی با بیان اینکه در استان فارس به سبب وجود 29 شهرستان، بیش از 106 شهر و 124هزار کیلومتر وسعت، سیگنال رسانی و کار فنی دشوار است، افزود: با وجود اینکه استان فارس از نظر زیرساختی یکی از پهناورترین استان های کشور است با تلاش گروه فنی عملیات دیجیتال سازی 29 شهرستان فارس به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای فارس در سال 93 عزم خود را برای گسترش سیگنال رسانی به شهرها و بخش ها مختلف فارس جزم کرده، تصریح کرد: توسعه شبکه دیجیتال یک قدم بزرگ برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

کشفی با بیان اینکه همراه مردم بودن از اولویت های رسانه استانی در برنامه سازی است، اظهار کرد: باورها، سنن و رسوم همه اقشاری که در استان فارس زندگی می کنند همچون یک رنگین کمان زیبا سرتاسر استان را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه قومیت های مختلف فارس می توانند آداب و رسوم خود را در شبکه استان فارس ببینند، افزود: صدا و سیما باید سبک زندگی اسلامی - ایرانی را رواج دهد.

کشفی خاطر نشان کرد: صدا و سیمای مرکز فارس حتی در بسیاری از جاهایی که تنها 100 خانوار زندگی می کنند برنامه تهیه کرده و تلاش دارد همه در قاب تلویزیون دیده شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: