آخرین اخبار
کد خبر: ۲۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳
مراسم وداع با شهید گمنام با حضور بیش از 1000 دانشجو در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد.

مراسم وداع با شهید گمنام با حضور بیش از 1000 نفر از دانشجویان عصر دیروز با تلاوت زیارت عاشورا به همراه مداحی و روایتگری در دانشگاه آزاد کازرون برگزار شد.

در این مراسم نورانی، دانشجویان ب امضای طوماری، خواستار خاکسپاری شهید گمنام در این دانشگاه شدند.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون در حاشیه این مراسم گفت: با پیگیری های بعمل آمده پیکر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده در منطقه عملیاتی مجنون که قرار است در شهر کنارتخته به خاک سپرده شود میهمان دانشجویان کازرون بود که با استقبال بسیار چشمگیر دانشجویان مواجه شد.


محمد هادی صحرابان در ادامه افزود:استقبال بیش از یک هزار نفری دانشجویان در این برنامه غیرقابل پیش بینی بود که نشان دهنده انس و الفت نسل جدید با ارزش های دفاع مقدس دارد.


مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت: هدف ما از برگزاری چنین برنامه هایی تجدید میثاق با شهدا و عطرآگین نمودن فضای فرهنگی دانشگاه است که در همین رابطه برای هر دانشگاه یک یادواره در سال جدید در نظر گرفته ایم که امیدواریم با همکاری خوب دانشگاه ها این مهم به نحو مطلوبی انجام پذیرد.


صحرابان ادامه داد: کانون حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بسیج دانشجویی در این هفته برنامه معنوی امتداد نور ویژه شرکت کنندگان راهیان نور برگزار می نماید.

وی در رابطه با خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه های کازرون نیز افزود: از سال87 درخواست خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه آزاد داده ایم ولی تاکنون این مساله محقق نشده است که امیدواریم با توجه به فضای فرهنگی و مطالبه دانشجویان و مسئولین دانشگاه، بنیاد خفظ آثار به درخواست ما پاسخ مثبت دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: