آخرین اخبار
کد خبر: ۲۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۷
مسئول سابق سیاسی بسیج دانشجویی فارس:
مسئول سابق سیاسی بسیج دانشجویی فارس گفت: یکی از پرشورترین دیدارهای دانشجویی که پس از انقلاب برگزار شد، دیدار 20 هزار نفری دانشجویان شیراز با رهبر معظم انقلاب بود.

اسماعیل قزلسفلی پیرامون سالروز ورود مقام معظم رهبری به دانشگاه شیراز گفت: یکی از پرشورترین دیدارهای دانشجویی که پس از انقلاب برگزار شد، دیدار 20 هزار نفری دانشجویان شیراز با رهبر معظم انقلاب بود.


وی افزود: از زیبایی های قبل از این دیدار، همکاری تمامی تشکل های دانشجویی با هر گرایش و سلیقه سیاسی در ستاد خودجوش استقبال بود.


مسئول اسبق فرهنگی بسیج دانشجویی فارس گفت: هفته اول اردیبشهت ماه به ما اعلام شد که در سفر مقام معظم رهبری دیداری با دانشجویان نیز در نظر گرفته شده است، به همین منظور جلساتی با حضور مسئول بسیج دانشجویی کشور و رئیس دانشگاه شیراز برگزار و در نهایت تصمیم برآن شد که این دیدار در زمین چمن دانشگاه شیراز برگزار شود.


قزلسفلی افزود: تعداد 20 هزار کارت ورود برای این برنامه تدارک دیده شد که مسئولیت پخش 15 هزار کارت بر عهده بسیج دانشجویی بود.


وی ادامه داد: برای من بارها این سوال بر ذهن متواتر شد که در وجود مقام معظم رهبری چه چیزی است که این گونه افراد را با هر تیپ و سلیقه فکری به خود جذب می کند؟


مسئول سیاسی سابق بسیح دانشجویی فارس تصریح کرد: شاید یکی از خاطراتی که هیچگاه فراموش نمی کنم، آخرین جلسه با مسئولان برگزاری مراسم بود که 13 ماه اردیبهشت برگزار و بالاخره نتیجه آن شد که ستاد دانشجویی هم نقشی در فضاسازی مراسم داشته باشد و تنها زمانی که به ما داده شد، نیمه شب همان روز بود تا چنین کاری را انجام دهیم.


قزلسفلی گفت: شاید با منطق همخوانی نداشته باشد که آماده سازی مکان بزرگی همچون زمین چمن دانشگاه شیراز در این زمان کوتاه امکان پذیر باشد؛ اما به همت دانشجویان محقق شد و چند صد متر بنر تا نیمه شب 13 اردیبهشت آماده و در محل نصب شد.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان در شیراز تصریح کرد: صحبت های مقام معظم رهبری بسیار راهگشا و سازنده بود؛ به گونه ای که در بحث عدالتخواهی اکنون اگر جریانی دانشجویی خطایی را مرتکب شوند، بلافاصله دیگر تشکل ها صحبت‌های مقام معظم رهبری در سال 87 در جمع دانشجویان استان فارس را به آنها یاد آوری می کند.


مسئول اسبق فرهنگی بسیج دانشجویی شیراز گفت: در صحنه عمل، تشکل های دانشجویی بسیار خوب در زمینه های مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری وارد عمل شده اند و این روحیه مطالبه گری هنوز نیز ادامه دارد.


قزلسفلی خاطرنشان کرد: نکته مهم آن است که نگاه کلانی که باید از طرف مسئولان به حرکت های دانشجویی معطوف شود، هنوز شکل نگرفته و برخی از مسئولان با سلایق سیاسی خود به جنبش ها و حرکت های دانشجویی می نگرند که این نشان از بی‌اعتمادی آنها به این حرکت ها است.


نام:
ایمیل:
* نظر: