دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۸:۲۲
کد خبر: ۲۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج؛
همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین هفته بزرگداشت مقام معلم، در مسجد اهل البیت (علیهم السلام) خنج برگزار شد.
به گزارش تنویر از خنج، همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین هفته بزرگداشت مقام معلم، چهارشنبه شب در مسجد اهل البیت (علیهم السلام) خنج برگزار شد.

در این همایش که به همت سپاه شهرستان خنج برگزار شد، از هادیان سیاسی سپاه نیز تجلیل بعمل آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خنج در این همایش با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: هیچ مکتب و مذهبی در دنیا به اندازه اسلام بر علم آموزی ﺗﺄکید ندارد.




حجت الاسلام اسلامی نسب ادامه داد: ما باید به طور دائم در حال دانش افزایی باشیم؛ یک مربی و معلم باید آگاه به مسائل روز و علوم زمان خود باشد؛ همه ما وظیفه داریم در جهت علم آموزی و تکریم علم و دانش، تلاش نماییم.

وی در ادامه افزود: موضوعی که امروز جامعه ما بیش از هر چیز به آن نیاز دارد، اخلاق عملی اسلامی است. پیام اسلام این است که با رفتار و اعمالمان، مردم را به کارهای خوب دعوت کنیم؛ اخلاق عملی اسلامی، لازمه امروز جامعه می باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی خنج در بخش دیگری از صحبت های خود، تفکر و اندیشیدن را موضوعی مهم دانست و اضافه کرد: باید افکار و اندیشه های جوانان را بکار انداخته و اندیشیدن را به آنان بیاموزیم تا خود در مورد مسائل مختلف اندیشه نموده و راه صحیح را انتخاب نمایند.

اسلامی نسب در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم به 3 اصل علم و دانش، اخلاق خوب و تفکر و اندیشیدن، توجه نماییم.

لازم به ذکر است، سرهنگ همتی سروستانی فرمانده سپاه شهرستان خنج نیز پیش از صحبت های رئیس تبلیغات اسلامی، ضمن خیرمقدم به حاضرین، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

شایان ذکر است در پایان این همایش، از هادیان سیاسی برتر سپاه، با هدایایی تجلیل بعمل آمد.














انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: