دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۲
فرمانده سپاه خنج، کشتار وحشیانه مسلمانان سوریه توسط سلفی ها و تکفیری ها را نقشه شوم استکبار و صهیونیست دانست که درصدد اختلاف افکنی و به هم زدن وحدت امت اسلامی هستند.
به گزارش تنویر از خنج، بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته خنج با اشاره به گذشت 3 سال از خیانت ها و تجاوزگری های استکبار و صهیونیست ها علیه مردم مسلمان سوریه، گفت: دشمنان اسلام از بدو تشکیل این نظام الهی، دشمنی و کینه خود را همواره به روش های مختلف به نمایش گذاشته و هدف اصلی آنها، نابودی و محو اسلام و مسلمانی است.



سرهنگ همتی سروستانی ادامه داد: در قرن حاضر، استکبار جهانی که به دنبال به انحراف کشیدن بیداری اسلامی و جبهه مقاومت هستند، به بهانه های مختلف و واهی همچون اختلاف افکنی بین مذاهب بزرگ اسلامی شیعه و اهل سنت، در صدد بر هم زدن وحدت و یکپارچگی مسلمانان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برادرکشی در هیچ یک از آموزه های دین مبین اسلام نیامده، افزود: مردم مسلمان و مظلوم سوریه که غالباً از اهل سنت هستند، مرتکب چه جرمی شده اند که هر روز باید توسط گروه های سلفی و تکفیری به خاک و خون کشیده شوند؟!

فرمانده سپاه شهرستان خنج با اعلام اینکه جرم مردم مسلمان سوریه فقط دفاع از اسلام می باشد، اضافه کرد: حدود 90 درصد از مردم سوریه مسلمان بوده و 10 درصد از آنان نیز مسیحی می باشند و از میان مسلمانان این کشور نیز، 74 درصد اهل تسنن و مابقی از گروه های شیعی هستند.

همتی سروستانی در بخش دیگری از صحبت های خود پیش از خطبه های نماز جمعه، گفت: کشتار بی رحمانه و وحشیانه مردم مسلمان سوریه توسط سلفی ها و تکفیری ها نه به خاطر اختلافات قومی و مذهبی است، بلکه نقشه شوم استکبار و صهیونیست غاصب بوده که درصدد اختلاف افکنی و به هم زدن وحدت امت اسلامی می باشند.

این عضو شورای ﺗﺄمین شهرستان خنج ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان مهمترین حامی جبهه مقاومت اسلامی با حمایت های مادی و معنوی از مسلمانان جهان و همچنین مردم مظلوم سوریه دفاع می کند که این امر خوشایند دولت های استکباری و صهیونیست ها نبوده و همواره به دنبال حذف جمهوری اسلامی ایران از معادلات منطقه ای و بین المللی هستند اما به فضل الهی، روز به روز بر محبوبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده می شود و کشور عزیزمان به عنوان پرچمدار و ام القرای جهان اسلام در حال تسخیر افکار مظلومان و دیده های بیدار جهانیان می باشد.

فرمانده سپاه خنج در ادامه افزود: دشمنان به دنبال نشان دادن چهره ای خشک، خشن و ضدانسانی از اسلام هستند؛ آنها با حماقت و جهالت های دوستان به ظاهر مسلمان و افراد خشک مغز، با نهایت بی رحمی و قساوت، سر از بدن زنان، کودکان و مردان مظلوم و مسلمان سوریه جدا کرده و با نمایش آن در شبکه های بین المللی، این پیام را به مردم جهان مخابره می کنند که اسلام دینی ضدانسانی و خشن می باشد و این در حالی است که دین مبین اسلام، دین رحمت، مهربانی و خوبی ها است.



سرهنگ همتی سروستانی ﺗﺄکید نمود: کسانی که در لباس اسلام قصد نابودی این دین الهی و جهانی را دارند بدانند که مسلمانان، بیدارتر از آن هستند که آنان تصور می کنند.

وی در پایان گفت: از مردم فهیم، متدین و غیرتمند شهرستان خنج که همواره به عنوان حامیان و مدافعان اسلام و مسلمانان، نیت خیراندیشانه و حضور فعال دارند درخواست می نمایم تا از هر طریق ممکن با حمایت های مادی و معنوی خود، مسلمانان مظلوم سوریه را مورد حمایت قرار داده و در این جهاد مادی نیز حضور فعال داشته باشند.










نام:
ایمیل:
* نظر: