شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۸:۰۲
کد خبر: ۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
سال جاری صورت می‌گیرد
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: بیش از 30 برنامه فرهنگی اعتقادی و سیاسی در این ناحیه در سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش تنویر، سرگرد پاسدار مجید وامق پیش از ظهر امروز در همایش هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از پاسداران و فرماندهان نمونه سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در سخنانی اظهار داشت: برپایی برنامه‌های اعتقادی، معنوی ویژه کارکنان سپاه با عنوان «نور مبین» به منظور آشنایی با قرآن و مفاهیم، کلاس‌های اخلاقی و اعتقادی، گردهمایی سیاسی با موضوع روشنگری و بصیرت‌افزایی کارکنان از جمله برنامه‌های در دست اجرای سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی همایش هفته عقیدتی سیاسی در راستای تبیین و واکاوی و شناساندن آسیب‌ها و معرفی فرماندهان و پاسداران نمونه برگزار شده است.

دبیر همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز تصریح کرد: مشکل اقتصادی با نگاه به خارج برطرف نمی‌شود بلکه با داشتن ظرفیت‌ها و منابع فراوان می‌توان با مدیریت صحیح در راستای پیشبرد و پیشرفت اقتصاد تلاش کرد.

وامق بیان داشت: نداشتن برنامه اقتصادی مدون، ضعف در نظارت و مدیریت مهم‌ترین عامل شکست اقتصادی در کشور است که نیاز به بازنگری و توجه ویژه از سوی متولیان و مسئولان دارد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد متاثر از فرهنگ است و با احیای آن جامعه از تباهی نجات می‌یابد، افزود: برای مقابله با فرهنگی که در جامعه از سوی دشمن القا می‌شود داشتن برنامه‌های مدون که خواسته‌های جوانان را برطرف سازد ضروری است.

انتهای پیام./224224

نام:
ایمیل:
* نظر: