کد خبر: ۳۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
در پاسخ به اتهامات واهی مصطفی صبری بازیکن اخراجی تیم فجر سپاسی
نظر به انتشار مطالبی خلاف واقع توسط آقای مصطفی صبری بازیکن اخراجی تیم فجر شهید سپاسی که مصداق بارز نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه سرمربی و برخی بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی از جمله بازیکن باسابقه این تیم صمد زارع بیان شده است، این بازیکن جهت روشن شدن اذهان عمومی جوابیه ای را صادر نموده است تا از حق قانونی خود و باشگاه مطبوعش در برابر این اتهامات واهی دفاع نماید.

باسمه تعالی

مطالب زیر چکیده ای از صحبت های صمد زارع مدافع تیم فجر سپاسی شیراز در لیگ 92-93 می باشد:

1- آقای صبری در یکی از ادعاهای کذب خود مدعی شده اند که بنده از طریق چند خلافکار شیرازی آقای یاوری را تهدید کرده ام کارهای خلافی که قبلا ایشان در تیم برق شیراز انجام داده را منتشر میکنم و بواسطه همین تهدید ها بوده که در نیم فصل به تیم فجر پیوسته ام. در این رابطه ذکر 2 نکته ضروری است : اولا سابقه بسیار طولانی جناب آقای یاوری و گذشته ایشان بر همگان روشن است. ایشان سال های متمادی در سطح اول فوتبال ایران مربیگری کرده اند و رسانه ها لقب پدربزرگ و امیر کبیر فوتبال ایران را به ایشان داده اند و سابقه ایشان نشان دهنده این نکته مهم است که هرگز وامدار گروه یا جریان خاصی در این فوتبال نبوده اند. تمام افرادی که سابقه همکاری با اقای یاوری دارند، میتوانند شهادت دهند که هرگز هیچ شخص یا گروهی و به هیچ طریقی نمی توانند به ایشان بازیکن تحمیل کند.

آقای صبری، خیلی ناپسند است که بخاطر حقارت های شخصی خودمان به دروغ آبروی افراد را لکه دار کنیم . آن هم شخصی مثل آقای یاوری که پیر این فوتبال بوده اند. آقای محترم، زمانی که آقای یاوری و امثال ایشان خاک این فوتبال را خورده اند، شما هنوز بدنیا هم نیامده بودی !

ثانیا سابقه فوتبالی اینجانب (حضور در جام جهانی جوانان ، حضور در مسابقات انتخابی المپیک به همراه تیم ملی امید، سابقه دعوت به تیم ملی بزرگسالان، 10 سال حضور در لیگ برتر با تیم های  برق شیراز و فجر شهید سپاسی، گسترش فولاد تبریز و ...) خود گواه محکمی است که برای بازی در تیم فجر نیاز به هیچ رابطه ای نداشته باشم. شاید شما با رابطه به این فوتبال آمده باشید ولی همه را به کیش خود نپندارید!

آقای صبری شما که ادعا کرده ای توسط اقای یاوری از تیم کنار گذاشته شده ای!  در نیم فصل اول چند بازی برای تیم فجر بازی کردی؟ چه کارنامه ای داری؟    در 3 الی 4 بازی بوده ای!  همین اقای پیروانی که شما را به فجر آورد، وقتی که دید از لحاظ فنی چیزی برای گفتن ندارید کنارتان گذاشت!   در هر بازی که در نیم فصل اول بازی کردی، خط دفاع تیم بسیار متزلزل بوده و به گواه کارشناسان، شما ضعیف ترین مدافع نیم فصل اول تیم فجر بودید!

2- شما گفته ای که خاک خورده فجر سپاسی هستی!؟؟ با کدامین سابقه چنین ادعایی می کنید؟!! با 3 سال سابقه در تیم فجر شده اید خاک خورده این تیم؟!! اگر این گونه است و شما خاک خورده این تیم هستید، پس امثال مهرزاد معدنچی ها، محسن نیسانی ها، وحید رضایی ها، صمد زارع ها و .... که سالهای سال در این تیم بازی کرده اند چه بگویند؟؟؟

شما چه افتخاری در تیم فجر دارید؟ برای این تیم چه کرده اید؟ جز اینکه در سال 88 تیم را به لیگ یک انداختید و با خیال راحت و در عین بی تعصبی به سایپا رفتید! و خوشبختانه در آنجا هم فقط چند بازی بیشتر به شما اعتماد نکردند و اکثر فصل را روی نیمکت بوده اید. در حالی که بنده با تیم فجر سپاسی 3 بار به مرحله فینال جام حذفی رسیده ام، یکبار قهرمان جام حذفی ایران شده ام، با این تیم در مسابقات قهرمانی باشگا ه های آسیا شرکت کرده ام و از طریق این تیم بوده که به تیم های ملی راه یافته ام. لطفا به ما بگویید که چه افتخاری دارید که این همه دروغ و تهمت و جنجال به راه انداخته اید تا ضعف های فنی خود را بپوشانید؟!! اقای صبری به کدام سابقه ات افتخار میکنی؟؟؟

حضرت محمد (ص) فرمودند : در پی راستی و راستگویی باشید ، اگرچه فکر کنید دروغگویی عامل نجات است ، در صورتیکه آن مایه هلاکت و نابودی است.

اقای صبری، همین دروغ گویی هایتان است که باعث نابودیتان گردیده و باعث شده حتی تیمهای لیگ یکی هم دیگر به سراغتان نیایند!!!

سعی نکنید ضعف های خودتان را در پشت این گونه تهمت ها و دروغ ها پنهان نمایید، چون به قول مولایمان حضرت علی (ع) که میفرمایند : دروغگویی عیبی رسوا کننده است. ( چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسان دروغگو در بین مردم رسوا میگردد.)

3- در جایی عنوان نموده بودید که دلتان برای جوانان شیرازی می سوزد! اتفاقا شما و امثالهم عامل مشکلات فوتبال فارس هستید. در حالی که فوتبال شیراز پر از استعداد های ناب است، شما بعد از یکسال مصدومیت و با 120کیلو وزن باید بیایی و در تیم فجر بازی کنی تا جوانان شیرازی پشت خط بمانند!

متاسفانه از ماست که بر ماست. این همه غریب نوازی می کنیم، فوتبال شیراز و فرصت های بسیار آنرا در اختیار افرادی مثل شما قرار می دهیم، تا در نهایت نمک خورده و نمکدان بشکنید!!!

والسلام- صمد زارع


انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: