کد خبر: ۳۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
حاشیه جام جهانی کشتی فرنگی - تهران
درب سالن شهدای هفتم تیر تهران به دلیل هجوم تماشاگران شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال جام جهانی کشتی فرنگی در حالی تا دقایقی دیگر در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز می شود که به معنای کلمه دیگر در سالن جای سوزن انداختن نیست.

در حالی که سالن مملو از تماشاگر است و بسیاری از تماشاگران به صورت ایستاده منتظر شروع دیدار ایران و روسیه در فینال هستند هجوم تماشاگرانی که پشت درب های بسته مانده بودند باعث شد تا درب پشتی سالن شهدای هفتم تیر تهران که برای تردد مسئولان برگزاری مسابقات و تیم های شرکت کننده و اهالی رسانه در نظر گرفته شده بود شکسته شود و شاهد هجوم تعداد قابل توجهی از تماشاگران به فضای کوچک سالن باشیم به طوری که دیگر در اطراف حفاظ تشک ها نیز تماشاگران حضور دارند و ایستاده اند.

به نظر می رسد پیش بینی های مسئولان فدراسیون کشتی در برآورد استقبال تماشاگران اشتباه از آب درآمده باشد و استقبال بیشتر از چیزی هست که پیش بینی می کردند.

به گزارش فارس، علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی در کنفرانس خبری که چندی پیش برای این رقابت ها برگزار کرده بود در پاسخ به این سوال که چرا سالن هفتم تیر در نظر گرفته شده است و سالنی مانند سالن آزادی برای این موضوع در نظر گرفته نشده است عنوان کرده بود که کشتی فرنگی تماشاگران چندانی ندارد.

* این موضوع حتی مسئولان تیم ها را برای ورود به سالن با مشکلات جدی مواجه کرده بود به طوری که سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا که زن است برای ورود به جایگاه ویژه با مشکلات فراوانی روبرو شد و به سختی از میان جمعیت خود را به محل استقرارش رساند.

در پاره ای از موارد حتی ماموران حراست سالن برای کنترل اوضاع با مشکل روبرو شدند.

* گفته می شود شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک به علت ازدحام تماشاگران به سختی موفق به حضور در سالن شد.

* قرار است محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در سالن هفتم تیر حضور پیدا کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: