چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۲:۰۲
کد خبر: ۳۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹
هدایای دفتر مقام معظم رهبری بین 3810 تن دانش آموز بواناتی توزیع شد.

به گزارش تنویر به نقل از " حرف رسا " : به همت بنیاد مردمی علوی تهران و همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوانات هدایای دفتر مقام معظم رهبری ویژه شهرستانهای محروم بین دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی شهرستان بوانات توزیع شد.

تقی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوانات در گفتگو با خبر نگار "حرف رسا" ضمن اعلام این خبر گفت : بحمدالله امروز در خدمت دوستان و همکاران هستیم برای توزیع 3810 دست البسه ای که توسط دفتر مقام عظمای ولایت به دانش آموزان محروم شهرستان بوانات اختصاص داده شده که بین این عزیزان توزیع می شود و ان شاء الله که مبارکشون باشد.

تقی پور در ادامه از نگاه ویژه مقام معظم رهبری و دفتر این بزرگوار به دانش آموزان شهرستان بوانات قدردانی کرد و افزود : من ضمن تشکر از مقام عظمای ولایت که دست پر مهرشان را بر سر دانش آموزان این شهرستان نهادند از بنیاد مردمی علوی هم که کار توزیع این پوشاک را در شهرستان انجام دادند کمال تشکر را دارم.

ابراهیم پور  عضو بنیاد مردمی علوی هم ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران در این مراسم گفت : بنیاد علوی یک بنیاد خیریه هست که کار توزیع هدایای رهبری را در سراسر کشور را انجام می دهد و به همین جهت هم توفیق نسیب ما شده که در خدمت مردم عزیز شهرستان بوانات هستیم.

ابراهیم پور ادامه داد : این طرح توزیع البسه جهت دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی تهیه شده است و کل دانش آموزان منطقه بوانات را شامل می شود  و طبق آماری که این عزیزان در اختیار ما قرار داده اند 1860 دست لباس دخترانه که شامل یک دست مانتو و شلوار و یک عدد کفش می باشد و 1950 دست البسه پسرانه که شامل یک دست بلوز و شلوار و یک جفت کفش می باشد.

عضو بنیاد علوی کلیه این هدایا را از طرف دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد و برای دانش آموزان آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: