یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۳۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۸
امروز 7 خردادماه 1393 جلسه شورای آموزش و پرورش با موضوع اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان برگزار گردید.
امروز 7 خردادماه 1393 جلسه شورای آموزش و پرورش با موضوع اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان برگزار گردید. در این جلسه  حضرت آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه محترم شهرستان نی ریز و مهندس امیری فرماندار شهرستان و پرسنل آموزش و پرورش و مسئول بسیج دانش آموزی حضور داشتند.

این جلسه  با تلاوت آیات قرآن کریم آغاز گردید. در ابتدا مسعود طبیعی معاون پرورشی آموزش و پرورش گزارشی در رابطه با برنامه های در حال اجرای اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان  بیان کردند و افزودند همگی ادارات و نهادهایی که می توانند در این زمینه تاثیر زیادی داشته باشند دست به دست هم دهند و آموزش و پرورش را یاری کنند.

در ادامه پاسدار سید محمد حسین فقیه در رابطه با برنامه های بسیج دانش آموزی در تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان افزودند: بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی را در تابستان 93 برای دانش آموزان برنامه ریزی کرده است، امروز بسیج دانش آموزی متولی فرهنگ دانش آموزی است و کارهای فرهنگی را مهمترین کار خود می داند. ایشان افزودند برنامه هایی از قبیل افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی علم و ادب بسیج دانش آموزی، برگزاری مسابقات علمی مثل رباتیک و سازه های جدید که با کمک برادر عزیز جناب آقای دکتر اسفندیاری در حال اجرا می باشد و بسیج سازندگی و اردوهای جهادی را در دستور کار خود برای دانش آموزان در ایام تابستان دارد.

در ادامه  امام جمعه محترم شهرستان و فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش نقطه نظرات خود را در زمینه اوقات فراغت دانش آموزان بیان کردند.



نام:
ایمیل:
* نظر: