آخرین اخبار
کد خبر: ۳۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴
پروفسور مایکل جونز:
پروفسور مایکل جونز گفت:کسانی که به رویای آمریکایی اعتقاد دارند خواب هستند.
«پروفسور مایکل جونز»، از رهبران مسیحی آمریکا و منتقد سینمای هالیوود و نویسنده کتابی است که نشان داده تمام حرکت‌ها و جریان‌های انحرافی و ضداخلاقی در جهت فروپاشی خانواده از سوی صهیونیست‌ها و نفوذ و سیطره آن‌ها بر هالیوود شکل گرفته است.مایکل جونز به دعوت بسیج دانشجویی فارس به شیراز آمده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه فنی باهنر و بسیج دانشجویی دانشگاه فسا هر کدام برنامه ای را در دانشگاه خود برای استفاده دانشجویان از سخنان وی تدارک دیده بودند که البته سخنرانی مایکل جونز در دانشگاه فنی باهنر شیراز در اخرین لحظات به دلیل بد سلیقگی مسئولین این دانشگاه در حالی لغو شد که تبلیغات زیادی برای این برنامه از سوی دانشجویان انجام شده بود و مشتاقان زیادی برای شنیدن سخنان این نویسنده آمریکایی آمده بودند.

مایکل جونز در جمع دانشجویان گفت: سال 2002 نیروهای اسرائیلی به شبکه ملی تلویزیون فلسطین حمله کردند و بلافاصله بعد از اشغال شبکه الوطن شروع به پخش فیلم های پورن کردند.تنها شبکه ای که این فیلم ها را پخش نکرد در زیر نویس خود اعلام کرد که برنامه های مذکور از جانب اسرائیل پخش می شود و از والدین درخواست می شود که کودکان خود را کنترل کنند که این برنامه ها را نبینند.

وی ادامه داد: یک مادر 52 ساله فلسطینی خیلی ناراحت شده بود و به رسانه ها گفت فیلم های پورن بچه هایش را دچار مشکلات روانی و اجتماعی کرده است و چرا باید در دنیا کسی این برنامه ها را منتشر کند که من می خواهم به این سوال پاسخ دهم.

دبیر مجله ی "کالچر وار" بیان کرد: پورنوگرافی طبق ذهنیت آمریکایی به معنای آزادی است و طبق گفته مسئولین رسمی آمریکا و اسرائیل تصاویر پرنوگرافی را با هدف ایجاد آزادی در شبکه های فلسطین پخش کردند.این موضوع در متون معاصر امریکا قابل توضیح نیست.

این نویسنده آمریکایی با بیان اینکه برای توضیح بیشتر داستان سامسون و دلیله را که در یکی از کتاب یهودی ها آمده است نقل می کنم؛ گفت: سامسون رهبر نظامی عبری ها بود و هیچ کس نمی توانست او را در جنگ شکست دهد. قدرت زیاد سمسون در موهایش نهفته بود. دشمنانش تصمیم می گیرند که از طرق مسائل جنسی او را اغفال کنند و دلیله با جلوه گری جنسی نزد سمسون می رود و موهای وی را کوتاه می کند و بدین طریق سمسون که قهرمانی نظامی است کور و کم قدرت و تبدیل به برده می شود.

وی با اشاره به اینکه این حرکت نمادین نشان می دهد که چگونه شهوت انسان را کور می کند؛ تاکید کرد: انسانی که ذهن ندارد دشمن قابلی نیست. بنابراین پخش برنامه های پورنوگرافی در تلویزیون فلسطین توسط اسرائیلی ها برای ایجاد آزادی نبود؛ بلکه برای ایجاد بردگی در ملت فلسطین ود چرا که بندگان شهوت مبارزان خوبی نیستند.

مایکل جونز پورنوگرافی را سلاحی دانست که در جنگ های روانی استفاده می شود و افزود: در سال 2002 شبکه خبری فلسطین افشا می کند که اسرائیل و سازمان جاسوسی آمریکا به نیروهای نظامی توصیه کردند که جامعه فلسطین باید با برنامه های پورنوگرافی، مواد مخدر و رواج قمار آلوده شود تا جوانان از رفتن به جبهه نبرد بازداشته شوند.

این منتقد سینمای هالیوود در ادامه گفت: بعد از سقوط امپراتوری روم؛ آگوستین رابطه بین بردگی و آزادی را نشان داد و گفت گناه دلیل اصلی تن دادن به بردگی است.یک مرد خوب و اخلاق مدار هرچند برده باشد؛ آزاد است و یک مرد دارای فساد اخلاقی هرچند پادشاه باشد برده است.

دبیر مجله ی "کالچر وار" با بیان اینکه آگوستین تعریف جدیدی از آزادی بر مبنای قوانین اخلاقی ارائه داد؛ گفت: آگوستین شهر خدا و شهر انسان را از هم تفکیک کرد.شهر خدا بر پایه عشق به خدا و خدمت به خلق استوار است تاجایی که نفس از بین می رود و شهر انسان بر پایه عشق به خود استوار است تا جایی که خدا از بین می‌رود. آگوستین می گوید انسان برده گناهانش است و به تعداد گناهانش ارباب دارد.

وی اضافه کرد: اروپای مسیحی برای 200 سال این نقشه را دنبال می کرد و در نهایت تصمیم گرفت دیگر دنبال نکند. غرب از شما می خواهد از شهر خدا دور شوید و تنها جایگزین شهر خدا، شهر انسان است. هرکس عشق به خدا و خدمت را انکار کند یعنی عشق به تسلط داشتن بر دیگران را پذیرفته است. تفاوت این دو مثل تفاوت مسیح و دراکولاست؛ مسیح خون خود را می ریزد که شما زنده بمانید و دراکولا خون شما را می‌خورد که خود زنده بماند. در قرن 18 اروپا در مقابل شهر خدا قرار گرفت و بنابراین زمانی که غرب مسیحیت را رد کرد هدف جدید غرب تسلط و کنترل بر دیگران شد و شروع به حمله و انواع کنترل سیاسی در کشورهای دیگر کرد.

این آمریکایی منتقد هالیوود با اشاره به اینکه در 1789 انقلاب فرانسه آنقدر ظلم می کرد که اعتراض هایی در برابر دستاوردهای آن شکل گرفت؛ بیان کرد: مارکی دیساید یکی از اشراف زادگان فرانسه که در دوران انقلاب صنعتی این کشور زندگی می کرد برای نجات انقلاب؛ ایجاد شهوات جنسی را پیشنهاد داد.وی گفت باید از نیروی جاذبه برهنگی دختران برای زنده ماندن انقلاب استفاده کنید و این را در سالن های نمایش کوچک عملی کرد با جزییات زیاد عملی کرد.

مایکل جونز افزود: 150 سال بعد این نظریه در کتب وبلهم رایت که یک یهودی مارکسیست-فرویدی بود ارتقا بافت. وی واژه انقلاب جنسی را ابداع کرد و با در هم آمیختن نظریات مارکسیستی و فرویدی یک سلاح جنگی به نام تولیدات جنسی برای نابودکردن کلیسای کاتولیک ساخت. ویلهم رایت از طریق رسانه های جمعی و تکنولوژی تولیدات جنسی را به پخش انبوه رساند و این اتفاق ما را به هالیوود می رساند که به پخش انبوه دامن می زند و روی اذهان افراد زیادی تاثیر می گذارد.

وی با بیان اینکه سه گروه آمریکایی وجود دارد که هرکدام به یک دین کاتولیک، ارتدوکس و یا یهودی وابسته هستند و همیشه بر سر اینکه چه کسی تصور ما از آمریکا را کنترل می کند با هم دعوا دارند؛ گفت: یهودی ها که هالیوود را کنترل می کنند باعث انتشار برهنگی در تلویزیون و توهین به مقدسات می شوند و پروتستان ها سعی داشتند کنترل آن را به دست بگیرند که نتوانستند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در سال 1929 هالیوود به تکنولوژی تصاویر متحرک دست پیدا کرده بود و چون در این سال بحران اقتصادی بزرگی در آمریکا اتفاق افتاده بود هالیوود نیز دچار بحران مالی شده بود و در این زمان کلیسای کاتولیک شروع به فعالیت علیه هالیوود کرد و تولیدات آن را بایکوت کرد به طوری که در سال 1935 هیچ کاتولیکی به سینما نمی رفت و خسارت زیادی دامن هالیوود را گرفت. هالیوود برای مقابله با فشار کلیسای کاتولیک تصمیم گرفت که در فیلم های خود برهنگی و تمسخر روحانیت را نشان ندهد که این موضوع 39 سال پابرجا ماند.

دبیر مجله ی "کالچر وار" گفت: در سال 1967 یهودی ها فیلمی درباره هلوکاست ساختند که در آن دختری بدن برهنه خود را نشان می داد.کاتولیک ها در این زمان باید هالیوود را بایکوت و تحریم می کردند اما هیچ کاری نکردند و کنترل خود را بر هالیوود از دست دادند که در نتیجه آن یهودی ها پرنوگرافی را گسترش دادند.سه سال بعد از این ماجرا فیلم های پورن سه فیلم از ده فیلم پرفروش آمریکا بودند.

وی با بیان اینکه هالیوود یک صنعت پرنوگرافی 10 میلیون دلاری است که می‌تواند تولیدات خود را در تمام نقاط دنیا منتشر کند و به همان دلیل این کار را می کند که اسرائیلی ها در فلسطین اینکار را کردند؛ تاکید کرد: پورنوگرافی شما را کور می کند و زمانی که کور هستید کنترل شما آسان است . بنابراین فیلم های پورن به عنوان اصلی ترین سلاح علیه اسلام به کار برده شد و هالیوود اسلام و مسلمانان را هدف قرار داد.

مایکل جونز گفت: در سال 1979 انقلابی علیه یهودی ها رخ داد و امام خمینی انقلاب اسلامی ایران را آغاز کرد.در این سال دو کشور ایران و لهستان علیه مادی گرایی قیام کردند و تاریخ در این برهه عظمت الهی را نشان می دهد چرا که هشیاری مردم برانگیخته می شود.

این نویسنده آمریکایی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها نمی توانند تاریخ را هدایت کنند و تنها خداوند هدایتگر تاریخ است؛ اظهار کرد: خداوند هدایت کننده تاریخ است و دوست ندارد مردمش تحت کنترل و ظلم کسی باشند که می خواهد از انها سوء استفاده کند.

وی تصریح کرد: الآن زمانیست که تاریخ به این نتیجه رسیده که امپراتوری آمریکا زیادی جلو رفته و باید به عقب برگردد و زمانی که این اتفاق بیفتد بک خلاء فرهنگی اقتصادی در دنیا رخ می دهد که ایران می تواند آن را پر کند و رهبر اعتقادات جهانی شود.ایران کسانی را رهبری خواهد کرد که در کشور خود نمی توانند حرفشان را بزنند و در ایران می زنند. آزادی یعنی انجام کارهای خوب و بیان حقیقت و من می توانم حقیقت را در ایران بیان کنم و برای همین ادعا می کنم که ایران رهبر دنیای آزاد است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: در سال 2013 در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی شرکت کردم که مردم شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا می دادند و من هم تکرار کردم.برخی اوقات با جمله مرگ بر آمریکا موافقم. من عاشق کشورم هستم اما امپراتوری آمریکا را دوست ندارم. از بین رفتن دولت آمریکا اتفاق خوبی برای آمریکایی هایی مثل من خواهد بود.

دبیر مجله ی "کالچر وار" در ادامه با بیان اینکه همه فرهنگ آمریکا از شهر خدا روی گردانده است و دیگر به هیچ وجه بر اساس مسیحیت و عشق به خدا نیست؛ تصریح کرد: کسانی که به رویای آمریکایی اعتقاد دارند خواب هستند چرا که این رویا تنها در خواب تحقق پذیر است.

این نویسنده آمریکایی تاکید کرد: کنترل باروری یک انحراف جنسی محسوب می شود که در زمان شاه برای کم کردن قردت و جمعیت ایران در این کشور مطرح شد.

مایکل جونز افزود: پس از انقلاب 57؛ ایرانی ها سالن های سینما را بستند و مراکز کنترل جمعیت را تعطیل کردند که در نتیجه آن میزان باروری هر خانواده ایرانی به 4/3 فرزند رسید.بعد از رحلت امام خمینی در سال 1989 رهبر جدید ایران اجازه دادند سیاست های کنترل جمعیت دوباره آغاز شود و آمار موالید کاهش یافت اما ایشان امروز نظرشان را تغییر داده اند و در سخنرانی سال 2012 گفتند این بزرگترین اشتباهی بود که انجام دادیم. این اظهار اشتباه نشان دهنده بزرگی رهبر ایران است و رهبر ایران فردی فروتن و در مقابل حقیقت پذیرنده است.ایشان حقیقت را بزرگتر از جایگاه خود می داند و لیاقت پشتیبانی همه را دارد.

این آمریکایی منتقد سینمای هالیوود اظهار کرد: هالیوود در حقیقت برای امپراتوری یهودیت در آمریکا کار می کند و تمام چیزهایی که تبلیغ می کند به نوعی به کنترل جمعیت ختم می شود.الآن ازدواج های همجنس گرایانه را ترویج می کند که هدف آن از بین بردن ازدواج های واقعی و خانواده است و اگر خانواده از بین برود افراد جامعه ضعیف و بی قدرت می شوند.

وی گفت: آمریکا طبقه بندی هایی مذهبی را برای مسلمانان و کاتولیک ها ایجاد کرده است.آمریکا رسوم مذهبی ای را ایجاد کرده که ممکن است خیلی از مسلمانان آنها را بدون اینکه بدانند ساخته دست آمریکاست انجام دهند.

مایکل جونز افزود: یکی از انحرافاتی که امریکا به خورد کاتولیک ها داده همان کنترل باروری است در حالی که کلیسای کاتولیک همیشه بیان کرده که مخالف این کار است . با انجام دادن کنترل باروری کلیسا همه قدرت سیاسی خود را از دست داد و اگر ایرانی ها هم به این کار تن در دهند همین اتفاق برایشان می افتد و امروز زمانیست که ایرانی ها باید از رهبرشان پشتیانی کنند.

این نویسنده آمریکایی تصریح کرد: اسرائیل می خواهد مرگ ایران را ببیند و اگر کنترل باروری را اجرا کنیم به اسرائیلی ها کمک کرده ایم.

دبیر مجله ی "کالچر وار" بیان کرد: ایران و هلند مثل سال 57 پی برده اند که کنترل جنسی راه درک بهتر مسائل دنیاست و این درک صحیحی از آزادی را نشان می دهد. آزادی اشتباه همان چیزی است که امام خمینی در سال 57 تقبیح کرد و گفت شما آزادی همه چیز را می خواهید؛ آزادی ای که جوانان ما را از بین می برد. این همان ازادی ساختگی است که اسرائیلی ها به عنوان سلاحی برای کنترل و بدبخت کردن انسان ها استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروزه موقعیت روشن تر از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران است؛ تصریح کرد: امروز شاهد هشیاری مردم جهان هستیم و مردم از طراحی ای که آمریکایی ها و اسرائیلی ها برای آنان کردند باخبر هستند. امام خامنه ای در روز گذشته درباره تبرج هشدار دادند و گفتند ما باید از هوش و غلق خود برای پیدا کردن راه صحیح استفاده کنیم.

مایکل جونز گفت: دفعه اول که به ایران آمدم خبرنگار نیویورک تایمز از من پرسید چه چیزی در ایران نظر مورد توجه شما قرار گرفت. جواب دادم حجاب که رفتارهای جنسی را از خیابان ها پاک و به حریم خصوصی افراد بازگردانده بود. ایرانی ها توانسته بودند به وسیله حجاب اخلاقیات را در جامعه خود پایدار کنند.

وی تاکید کرد: هیچ پیشرفت اجتماعی خارج از محدوده اخلاق صورت نمی گیرد و آزادی جنسی نوعی کنترل سیاسی است و اگر اجازه بدهیم فیلم های پورن در جامعه آزادی باشد به معنای این است که اجازه می دهیم پورن مردم را کنترل کند.

دبیر مجله ی "کالچر وار" با بیان اینکه ایران تاریخ بزرگی از ایجاد فیلم های زیبا در جهان دارد و فیلم های زیادی از ایران برنده جشنواره ها شده اند؛ گفت: ایران امروز به ساخت فیلم های جهانی روی آورده است. هالیوود فیلم هایی در مورد ابرستاره های یهودی می سازد. دنیا از این داستان ها خسته شده و احتیاج به داستان های جدید دارید و ان شاءالله ایران می تواند جایگزینی برای اینگونه داستان ها باشد.

مایکل جونز در پاسخ به سوال دانشجویی که پرسید نظر شما در مورد اثر تحریم ها بر جامعه ایران چیست؛ گفت: در قرن 19 آمریکایی ها تعرفه ای برای جلوگیری از واردات کالاهای انگلیسی اعمال کردند و در نتیجه تولید آمریکا شدیدا افزایش یافت که این موضوع در آلمان هم اتفاق افتاده است.

وی در ادامه تاکید کرد: تحریم ها می تواند نعمتی برای ایرانیان باشد و رونق اقتصادی را برایشان به ارمغان بیاورد.

دبیر مجله ی "کالچر وار" در پاسخ به سوال یکی دیگر از دانشجویان که نظر وی را درباره رابطه دین و سیاست در آمریکا پرسید؛ گفت: مشکل اصلی امپراتوری آمریکا جدا کردن کلیسا از امور دولتی است و کاتولیک ها این را قبول ندارند. این سیستم منجر به رهبری ثروتمندان بر فقرا و ایجاد بحران در دین کاتولیک شده است و تلاش می کنیم آن را از بین ببریم. بحران از آنجایی آغاز شده که ایده جدایی مذهب از سیاست به خورد مردم داده شد. قدرت سیاسی ای که باعث جدایی مذهب از سیاست شد؛ شکست خورده و نتوانسته اخلاقیات و رواط اجتماعی را در جامعه حفظ کند.

این نویسنده آمریکایی افزود: در رم طلاب مسیحی ای را می شناسم که می خواهند سیستم های مذهبی ایرانی را به عنوان یک راهنما برای رابطه بین مذهب و حکومت استفاده کنند.

در پایان یکی از دانشجویان گفت امام خمینی اسرائیل را غده ای سرطانی می داند و نظر شما در این مورد چیست؛ که مایکل جونز با بیان اینکه اسرائیل توسط یک سری دزدان منطقه ای که عقائد قبیله ای داشتند ایجاد شد؛ تصریح کرد: اسرائیل مخترع تروریست در دنیا بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: