دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۰۳:۱۹
کد خبر: ۳۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۳
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج، همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، برنامه ای ویژه سربازان جوان سپاه ناحیه خنج برگزار نمود.
به گزارش تنویر از خنج، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خنج، همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، برنامه ای ویژه سربازان جوان سپاه ناحیه خنج برگزار نمود.

مسئول عقیدتی و نظارت حوزه بسیج امام حسین (ع) در این مراسم گفت: دوران جوانی، دورانی است که تا زمانی که انسان در آن قرار گرفته، قدر آن را نمی داند. جوانی فرصتی برای عبادت و تقرب به خداوند می باشد.

حجت الاسلام زمانی ادامه داد: خداوند متعال عبادتی را که انسان در دوران جوانی انجام می دهد، بیشتر دوست دارد. انقلاب و نظام ما مدیون رشادت های جوانان است؛ یکی از ویژگی هایی که در جوان می باشد، قدرت فضیلت طلبی می باشد؛ هر کجا فضیلتی هست، جوان جان خود را به خطر می اندازد تا به آن فضیلت دست یابد.



وی در ادامه افزود: جوان چون تعقلات دنیوی ندارد، همیشه خط شکن بوده و در خط مقدم قرار دارد. حرف حق می زند اگر چه به ضررش باشد.

زمانی در پایان اضافه کرد: جوان قدرت عفو و گذشت دارد؛ زود گذشت می کند و کینه ندارد. در برابر فرمان خداوند تسلیم بوده و اگر چه کار ناشایست و اشتباهی انجام داد، قدرت بازگشت دارد و کار خود را توجیه نمی کند.

در ابتدای این مراسم نیز، سرهنگ همتی سروستانی فرمانده سپاه ناحیه خنج در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جوانی را فرصتی مناسب دانست که همگان باید از این فرصت طلایی، نهایت استفاده را بکنند.








انتهای پیام/224224



نام:
ایمیل:
* نظر: