جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۵:۱۸
کد خبر: ۳۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
صبح امروز؛
با حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی طرح هجرت 3 در محل سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور برگزار شد
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، با حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردوهای جهادی طرح هجرت 3 در محل سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور برگزار گردید.
 

کرامت قاسمی فرماندار شهرستان داراب، با بیان اینکه کارهای جهادی اثرات مؤثری در پر کردن و غنی سازی اوقات فراغت افراد دارد گفت: اردوها با دو هدف کلی دنبال می شود که اولین مورد را توانمندسازی خود بسیجیان را می توان نام برد و هدف دیگر آن، ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم است.

قاسمی با توجه به اجرایی نمودن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کردند: در جهت محقق شدن منویات معظم له، لذا بایستی با روحیه جهادی و ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی با اخلاص و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی گام برداشت. براساس شعار امسال و كليد واژه مديريت جهادي ، مي بايست برنامه ريزي دقيق تري جهت اجرايي ساختن اين شعار لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی، هم سازندگی در برون و هم خودسازی درون است اضافه کرد: این روحیه بسیجی و جهادی یک الگو و سر لوحه برای مدیران ما در تمامی ادارات می باشد که بیانگر یک کار بزرگ و ارزشمند است.
 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی امام جمعه شهرستان داراب، با تبریک نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و حرکت خداپسندانه اردوهای طرح هجرت که با مدیریت و پشتیبانی نهاد مقدس بسیج و سپاه است، گفت: کسانی که پرچمدار علم و فناوری هستند، باید پرچمدار خدمت رسانی به مردم مناطق محروم باشند و این عمل از عادتهای انبیاء بزرگوار می باشد.

 امام جمعه داراب افزود: برپایی این اردوها در شهرستان علاوه بر اینکه روحیه مردم آن مناطق محروم را افزایش می دهد تاثیر بسزایی در ارتقاء فرهنگ افراد را دارد.

در پایان مسئول بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی، و دانش آموزی سپاه ناحیه داراب به گزارش عملکرد طرح هجرت در سال گذشته پرداختند.

در اين جلسه كه با حضور دستگاه هاي اجرايي مرتبط با امور روستاها و شهرستان داراب برگزار گرديد ، اعضاي شركت كننده ضمن بيان ديدگاه هاي خود در خصوص اردوهاي طرح هجرت ، پيشنهاداتي را در خصوص اجراي بهتر طرح هاي اين اردوها عنوان نمودند .
 
 
انتهای متن/224224
 
نام:
ایمیل:
* نظر: