کد خبر: ۳۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
کي‌روش خواسته‌هاي مالي‌اش را تعديل کند
وزير ورزش و جوانان گفت: ما موافق تمديد قرارداد با کي‌روش هستيم و مخالفتي نداريم.
محمود گودرزي وزير ورزش و جوانان امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي در خصوص پيش‌بيني بازي امشب ايران و بوسني، گفت: اميدوارم نتيجه خوبي بگيريم. ما چند ماه قبل پيش‌بيني اين نتايج را کرده بوديم و خوشحال هستيم که بچه‌ها نمايش خوبي در اوج مهارت و هوشمندانه نشان دادند.

وي افزود: اميدواريم امشب نتيجه خوبي از بازي با بوسني داشته باشيم و پيش‌بيني من اين است که نتيجه خوبي بگيريم.

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه فدراسيون فوتبال تمديد قرارداد با کي‌روش را منوط به تصويب وزارت ورزش و جوانان کرده است، اظهار داشت: اينها فرافکني است و به نظرم فدراسيون بايد در اين باره تصميم بگيرد و ما به عنوان پشتيبان و سازمان لجستيک حمايت مي‌کنيم.

گودرزي ادامه داد: کارنامه کي‌روش موفق بوده و براي تمديد قرارداد با او به نظرم بايد مذاکره کنيم و حتي در خصوص مبالغ پيشنهادي بايد مذاکره صورت بگيرد و اميدوارم امشب بازي خوبي انجام شود و پس از آن کار مذاکره را آغاز کنيم.

وي با بيان اينکه تمديد قرارداد بايد با حفظ رعايت اصول و چهارچوبي که منافع دو طرف تامين شود، در پاسخ به اين سوال که آيا وزارت ورزش موافق ماندن سرمربي کنوني تيم ملي است يا خير، گفت: با توجه به نتايج و کارنامه که تاکنون کسب شده ما موافق هستيم و مخالفتي نداريم و معتقديم نتايج خوبي گرفته‌اند.

وزير ورزش در پاسخ به اين سوال که فدراسيون فوتبال براي تامين مبالغ مالي کي‌روش با مشکل بودجه مواجه است و آيا وزارت ورزش در اين راستا کمکي به فدراسيون فوتبال مي‌کند يا خير، خاطرنشان کرد: اين موضوع يک مساله دوطرفه است و هر دو طرف بايد راضي باشند البته آقاي کي‌روش هم بايد تجديدنظر خاصي کنند و اگر تعديل مالي در خواسته وي صورت بگيرد ما کمک مي‌کنيم.

گودرزي اضافه کرد: البته آقاي کي‌روش هم بايد تعهدات خود را بدهند و اصولي را رعايت کنند اصولي که در کشور ما به آن احترام گذاشته مي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا وزارت ورزش پاداش مشخصي را براي تيم ملي فوتبال ايران به خاطر بازي خوب در برابر آرژانتين در نظر گرفته است يا خير، گفت: قطعا پاداشي در نظر گرفته شده است و بايد منتظر بمانيم بازي‌هاي تيم ملي به پايان برسد.

وزير ورزش در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينکه مذاکرات وزارت ورزش با بانک مرکزي براي تامين اعتبارات وام ازدواج چه نتايجي داشته است، اظهار داشت: ما رايزني‌هاي خود را انجام داده‌ايم هم با معاونت راهبردي رئيس‌جمهور و هم با بانک مرکزي و هر دو پيگير هستند و اميدوارم نتيجه‌اي نيز داشته باشد. به هر حال اقدامات و رايزني هاي لازم براي وام ازدواج صورت گرفته است.

گودرزي در پاسخ به اين سوال که اخيرا براي برخي از خبرنگاران و عکاسان در برزيل مشکلي پيش آمده و وسايل آنها ربوده شده و فدراسيون فوتبال و وزارت ورزش چه تمهيدي براي اين اتفاق دارند، گفت: بنده به طور ويژه 2 و 3 روز قبل در خصوص وضعيت خبرنگاران با آقاي کفاشيان و سجادي که در برزيل هستند صحبت کردم و ابلاغ کرديم که کمک‌هاي لازم به خبرنگاران را انجام دهند و فکر مي‌کنم انجام شده است.

وي تصريح کرد: اينکه وسايلي دزديده مي‌شود در هر دوره‌اي رخ داده و اميدواريم کمک کنيم تا مشکلات کمرنگ‌تر شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: