کد خبر: ۳۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایرفارس/
بسیج عشایر: حجت الاسلام بحرینی:ماه مبارک رمضان در حقیقت عید بزرگی برای مسلمانان است .وجادارد مومنین ورود این ماه را به هم تبریک بگویند.

به گزارش بسیج عشایر از فارس؛ همزمان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان در سپاه عشایر فارس ماه ضیافت الهی و بهار قران ،ستاد بزرگداشت ماه مبارک رمضان و جلسه شورای تربیت وتعالی بسیج با حضور فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر و بسیج دانشجویی در محل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر برگزار گردید.
در این جلسه حجت الاسلام بحرینی نماینده ولی فقیه در سپاه عشایر گفت:ماه مبارک رمضان در حقیقت عید بزرگی برای مسلمانان  است .وجادارد مومنین ورود این ماه را به هم تبریک بگویندویکدیگر را به استفاده هرچه بیشتر از این ماه توصیه کنند.ما باید هر چه بیشتر ازاین ماه استفاده کنیم چون ماه ضیافت الهی است.
وی افزود بهره گیری از سفره پرفیض و معنوی این ماه فرصت خوبی برای توجه دادن عموم به این امر مهم می باشد.
وی درادامه برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد وگفت برنامه هایی همچون غبارروبی نمازخانه هاوفضاسازی آنها،برگزاری افتتاحیه ماه مبارک رمضان ،محفل انس با قران در بقاع متبرکه -برگزاری کلاس های تفسیر و روخوانی قران ویژه پاسداران وسربازان و شرکت در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از اهم برنامه های این ناحیه می باشد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: