پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۰۵:۱۷
کد خبر: ۳۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۴
قائم مقام رئيس سازمان صدا و سيما گفت: صداوسيما در تمامي عرصه‌هاي فعاليت خود با فرهنگ بسيجي ساماندهي و سازماندهي مي‌شود .

به گزارش بسیج هنرمندان وبه نقل از سینما خبر، سيدرمضان موسوي مقدم در مراسم قدرداني از برنامه‌سازان صداوسيما با موضوع بسيج از تلاش‌ برنامه‌سازاني كه اين موضوع را دستمايه كارهاي خود قرار داده اند گفت: خوشبختانه امروز در حوزه گسترش فرهنگ بسيجي در سازمان صداوسيما كارهاي فاخر و بزرگي انجام شده است بطوريكه آثار آن را امروز در اكثر برنامه‌هاي رسانه ملي مي‌بينيم .

وي با اشاره به اينكه روحيه بسيجي امروز در سازمان صداوسيما حاكم است به تلاش‌هاي بسيج‌گونه پرسنل صداوسيما  اشاره كرد  و افزود: بسيج قلب، مغز و نقطه اصلي فعاليت‌هاي اصلي صداوسيماست و امروز مهمترين كارها و آثار راديويي و تلويزيوني در بسيج صداوسيما انجام مي‌شود.

موسوي مقدم با تاكيد بر اينكه بسيجيان همان گوهرهاي گمشده سال‌هاي دفاع مقدس هستند اظهار داشت: امروز در صداوسيما همكاران ما با روحيه بسيجي در همه عرصه‌ها به توليد برنامه مشغولند و بايد اين روحيه از طريق رسانه ملي به نسل‌هاي آينده منتقل شود .

سردار نقدي/ رئيس سازمان بسيج مستضعفين نير در اين مراسم  به تشريح چهره نفاق در جامعه پرداخت و اضافه كرد: ما بهاي سنگيني را براي سربلندي و عزت نظام الهي جمهوري اسلامي ايران پرداخته‌ايم وملت ما تا به امروز دشمنان را شكست داده و پاي خط ولايت ايستاده است.

وي با بيان اين مطلب كه خوشبختانه رسانه ملي در انجام وظايف و رسالت خود تاكنون موفق عمل كرده است خطاب به مديران و برنامه‌سازان رسانه ملي گفت: ما امروز مديون تلاش‌هاي شما در صداوسيما هستيم كه نسبت به بيداري امت اسلامي در سراسر دنيا گام برمي‌دارد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين موضوع كه بسيج امروز تبديل به يك الگوي الهام‌بخش براي همه دنيا شده و فرمول نجات‌بخش بسيج در فلسطين، لبنان، سوريه و عراق جواب داده است گفت: امروز همه مسلمانان و آزاديخواهان جهان با شيوه بسيجي در مقابل توطئه‌هاي ريز و درشت دشمنان و استكبار جهاني ايستادند و پيروز از ميدان خارج شده‌اند .

سردار نقدي همچنين با تاكيد بر اينكه رسانه ملي امروز رسالت سنگين بيدارگري و تنوير افكار عمومي مسلمانان و آزاديخواهان جهان را بر دوش مي‌كشد گفت: فرصت بسيار خوبي است كه رسانه ملي از ظرفيت‌هاي بسيار عظيم بسيج در عرصه‌هاي نظامي، سازندگي، علمي و اجتماعي و فرهنگي وهنري بهره‌گيري كند و لازم است كه شبكه هاي صدا، سيما، استانها و شبكه‌هاي خبري و برون‌مرزي با همكاري بسيج در اين مسير گام بردارند .

رئيس مركز بسيج سازمان صداوسيما نيز در اين مراسم  اعلام كرد : برنامه‌سازي با موضوع بسيج امسال در رسانه ملي گسترش خواهد يافت .

علي‌اصغر جعفري از تلاش هاي دست‌اندركاران و برنامه‌سازان شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني با موضوع بسيج قدرداني كرد و افزود: امروز فرهنگ بسيجي با آرمان‌هاي انقلاب گره خورده است و برنامه‌سازي امروز در رسانه ملي در جهت تحكيم فرهنگ بسيج و گسترش آن است .

جعفري با تشريح فعاليت‌هاي مركز بسيج صداوسيما طي يك سال گذشته گفت: خوشبختانه تنها در 6 ماهه دوم سال گذشته بيش از 1500 ساعت برنامه با موضوع بسيج در شبكه‌هاي راديويي، تلويزيوني و مراكز استانها پخش شده است كه اين خود نشان از گام‌هاي بلندي است كه صداوسيما در تعميق فرهنگ بسيج برداشته است .

مشاور مهندس ضرغامي همچنين با اشاره به اينكه در سال گذشته ودر انعكاس بزرگترين رزمايش بسيجيان تعيين رزمايش بيت‌المقدس كه بيش از 50 هزار  نفر از بسيجيان حضور داشتند مركز بسيج صداوسيما تلاش مضاعفي داشت گفت: همكاران مركز بسيج صداوسيما موفق شدند براي اولين بار از 9 رزمايش در 9 استان كشور و در حضور مقام معظم رهبري رزمايش‌ها را انعكاس دهند كه قابل تقدير است.

در ادامه اين مراسم از كتاب منشور بسيج كه حاوي سخنان رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري از بدو تشكيل سازمان بسيج تاكنون با محتواي رسانه‌اي رونمايي شد.

در پايان اين مراسم از كليه دست‌اندركاران و برنامه‌سازان شبكه‌هاي راديويي، تلويزيوني، مراكز صداوسيماي استانها، فني، شبكه‌هاي خبري، معاونت سياسي و اداري و مالي با موضوع بسيج با اهداء لوح سپاس قدرداني شد .

نام:
ایمیل:
* نظر: