کد خبر: ۳۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
*گراش-آیین تجلیل از ورزشکاران تیم فوتبال هلال احمر قهرمان مسابقات امیدهای لیگ برتراستان با حضور امام جمعه فرماندار برگزارشد.
حجت الاسلام سیدرضا حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان دراین آیین با اشاره به جایگاه ورزش در نظام اسلامی اظهار داشت: کسب مقام قهرمانی در مسابقات استان و صعود به رقابتهای کشوری نشانه دهنده لیاقت و کاردانی جوانان شایسته این شهرستان است.
اصغر فرودی فرماندار گراش نیز در این آیین ضمن تقدیر از موفقیت کسب شده توسط فوتبالیست های تیم هلال احمر بیان کرد: نگاه ویژه ای به ورزش و جوانان داریم به گونه ای که از محل اعتبارات ماده 180 قانون بودجه در سال 93 مبلغ چهار میلیارد ریال به پروژه ورزشی محبی گراش اختصاص یافته است.

*قیر و کارزین_مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 30 تیم درشهرهای قیر و کارزین آغاز شد.
فرماندار شهرستان قیروکارزین در آیین افتتاح این مسابقات گفت: حضور تیم ها در این دوره از مسابقات نشان از پویایی و بالندگی ورزش شهرستان دارد و به همین دلیل مسوولین استانی باید به ورزش و جوانان این شهرستان بیشتر اهمیت دهد .

*کازرون مراسم افتتاحیه مسابقات فوتبال جوانان با حضور فرماندار کازرون برگزارشد.
این مسابقات در رده جوانان با حضور تیم های استقلال کازرون،شهدای بلیان،شهید محمدی چکک،پارسای قائمیه،شهدای بالاده،صیاد دریس،سرباز کازرون،شهدای مشتان،ستارگان قائم،شهدای انارستان وسلمان کازرون در دوگروه برگزار می شود.
مسابقه افتتاحیه بین دو تیم پارسای قائمیه و شهید محمدی چکک برگزار شد که در پایان این مسابقه با برد نتیجه پنج بر یک پارسای قائمیه همراه بود.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: