شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۳۰:۱۶
کد خبر: ۳۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴
همایش دجال واره با حضور ائمه جماعات،فرماندهان پایگاهها،هیات امنای مساجد و وعاظ برگزار گردید.
در این همایش به بررسی آسیب های شبکه های ماهواره ایی بر بنیان خانواده و جامعه و همچنین مهم تر از همه تاثیرات و آسیب هایی که بر فرهنگ جامعه اسلامی می گذارد مورد بررسی قرار گرفت.

همایش دجال واره با هدف آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای با حضور ائمه جماعات،فرماندهان پایگاهها،هیات امنای مساجد و وعاظ و خطبا برگزار گردید.

در این همایش به بررسی آسیب های شبکه های ماهواره ایی بر بنیان خانواده و جامعه و همچنین مهم تر از همه تاثیرات و آسیب هایی که بر فرهنگ جامعه اسلامی می گذارد مورد بررسی قرار گرفت.

در این همایش از حجه السلام و المسلمین حاج آقا حدائق و همچنین مسئول بسیج عشایر استان فارس حجه السلام محمدی دعوت بعمل آمده بود که توضیحات و سخنانی را پیرامون آسیب های شبکه های ماهواره ایی بر ذهن و فرهنگ مردم عزیز کشورمان و بخصوص جوانان ایراد نمودند.

حاج آقا محمدی مسئول بسیج عشایر فارس با بیان اینکه شبکه های ماهواره ایی همیشه با دامن زدن به اختلافات میان شیعه و سنی سعی در اختلاف افکنی داشته اند گفت: هدف این شبکه های به ظاهر مذهبی را که در این فضا فعالیت می کنند چیزی جز هدف قرار گرفتن مذهب و از بین بردن اتحاد میان شیعه و سنی نیست و ما باید هوشیار باشیم تا فریب این شبکه های ماهواره ایی را نخوریم.

وی در ادامه بیانات خود افزود: شبکه های ماهواره ایی شبکه های فارسی زبان خود را روز به روز بیشتر می کنند و در این شبکه ها تمام تلاش خودشان را به کار می گیرند تا به کشورهای درحال توسعه فرهنگی به ظاهر مدرن و غربی را القا کنند و در همین راستا بی بندوباری و لودگی را در بین جوانان کشورمان رواج دهند.

وی در ادامه بیانات خود گفت:سبک غنی زندگی اسلامی با ارزش تر از سبک زندگی غربی است و ملت شریف ایران این را به خوبی درک می کند؛ما باید مراقب باشیم اینگونه شبکه های ضدفرهنگ روی ما تاثیر نگذاشته و ما را به آن سمت و سو هدایت نکند و نگذاریم آنان به خواسته های خود برسند.

در ادامه حجه السلام والمسلمین حاج آقا حدائق نیز مطالبی پیرامون آسیب های شبکه های ماهواره ایی و تاثیر آن بر جامعه و فرهنگ اسلامی را بیان داشت و گفت:انقلاب اسلامی انقلابی بود که بر پایه معنویات بنا شد و مادی گرایی در این انقلاب جایی نداشت،دشمنان این نظام در طی چندین سال در سدد بودند تا با جنگ های سخت در مقابل این نظام بایستند،اما نتوانستند و از این رو به جنگ فرهنگی و یا همان جنگ نرم روی آوردند.

وی در ادامه گفت:در اینگونه شبکه های ماهواره ایی که با رنگ و لعاب بسیاری پخش می شود بصورت غیر مستقیم فرهنگ و هنر را مورد تهاجم قرار می دهند و سعی بر آن دارند که با ظواهر و مادی گرایی این فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی را زیر سوال ببرند و به اهداف شوم خود برسند.

وی در ادامه بیانات خود افزود:یکی از اهداف اصلی دشمان در اینگونه رسانه های کاذب از بین بردن بنیان خانواده و همچنین قبح شکنی و هدایت کردن مخاطبین خود به بی بندوباری و اشاعه فحشا است که از هرگونه ابزاری برای رسیدن به این هدف استفاده خواهند کرد تا بدان برسند و تمرکز انان بر روی اعتقادات مردم و مخاطبین شان است تا پس از از بین بردن این اصل فرهنگ و بنیان خانواده را مورد هدف قرار بگیرند.

در پایان این مراسم حجه السلام کاظمی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب فارس جهت مقابله با اینگونه رسانه ها به بیان سخنانی پرداخت و گفت: ما برای مقابله با اینگونه رسانه ها بایستی بصیرت خود را افزایش داده و بیش از پیش بر اعتقادات خود محکم تر کنند و این بصیرت را در جامعه گسترش دهند تا دیگران بخصوص نسل جوان نیز از این آگاهی برخوردار شوند و سریع تاثیر نپذیرند و به نوعی دشمنشان را به خوبی بشناسند.

انتهای پیام/224224

منبع:سازمان بسیج طلاب فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: