شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۱:۵۸
کد خبر: ۳۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب و چند تن از معاونین، از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب  و چند تن از معاونین، از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده در حاشیه این بازدید گفت: اين طرح ها با هدف حمايت و توسعه توليد محلي و اشتغالزايي ،تشويق مردم در توليد محصولات خانگي و خودكفايي خانوارهاي روستايي توسط بسيج سازندگي سپاه ناحيه داراب در حال اجراء مي باشد.

 وی افزود : طرح هاي اجرايي بسيج سازندگي در اين شهرستان شامل استخر پرورش ماهي ،پرورش و توليد مرغ خانگي و شتر مرغ، پرورش زنبورعسل و ... كه از طريق وامهاي كم بهره و بلند مدت راه اندازي شدند ، بوده است.




انتهای متن/224224




با بیان اینکه در این طرح‌ها بسیجیان جویای کار و یا کارآفرینان بسیجی حضور دارند، تأکید کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی در جهت تقویت و گسترش بنگاه‌های زودبازده و ایجاد اشتغال‏زایی و حمایت از کارآفرینی بسیجیان انجام گرفته که مورد استقبال بسیجیان هم است.

در این دیدارها، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تشکر از اجرای این پروژه‌ها بر حمایت از کارآفرینی و اشتغال‏زایی در مناطق محروم و روستایی و گسترش این فعالیت‌ها در سراسر استان با حمایت بسیج سازندگی تأکید کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920810000009#sthash.z5daze9Z.dpuf


نام:
ایمیل:
* نظر: