شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۸:۵۱
کد خبر: ۳۴۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
سازمان بسیج هنرمندان، در دفاع از مردم مظلوم فلسطین ومحکومیت جنایات وتجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل بیانیه راصادر نموده است.
متن این پیام چنین است:

از دیر باز تا کنون فرصت طلبی صهیونیسم بین الملل ورژیم اشغالگر قدس، جهت گمراه کردن افکار عموی را به خویش مشغول ساخته است. درست در زمانی که توجه اکثر قریب به اتفاق مردم جهان به یک رویداد ورزشی مهم مثل جام جهانی معطوف است وهمزمان مصادف با ایام میهمانی  ماه مبارک رمضان، شاهد بمباران، موشک باران وکشتار مردم بی دفاع وبخصوص زنان،  کودکان وخردسالان هستیم. به راستی عجب واقعه تلخ و گزنده ایست وصد افسوس که جامعه جهانی که خویش را مسخر صهیونیسم نموده است، هیچ گونه واکنش حتی در رسانه ها نیز از آنان دیده نمی شود و البته آنها این کشتار را در دفاع از اسرائیل غاصب از خویش می دانند ودر مقابل دفاع مردم غزه را مردود اعلام می کنند؛ اینجاست که باید وحدت رویه مسلمانان را خواستار شد. آنها لحظه ای به خویش آیند وصد البته متوجه خواهند شد که جریان غزه وفضای حاکم برآن نیاز به حمایت جدی دارد.

درادامه ی این پیام آمده است: این روزها صدای گریه وناله وفریاد کودکان غزه دل هر صاحب دلی را به درد می آورد؛ اما درست در ماه مبارک رمضان که ماه بزرگ مسلمانان در پرداختن اعمال عبادی، خودسازی وبهره مندی از لطف خداوندی وسفره گسترده ی خوان نعمات الهی است، جائیکه صدای همه  روزه داران، با ربنای خداوندی آغاز وبا عفو وخواهش از درگاهش به پایان می رسد، می بایست شاهد ناله وضجه ی کودکان، زنان وحتی بزرگسالان باشیم. آنها در سحر های ماه رمضان به جای شنیدن صوت زیبای قرآن ومناجات عارفانه وعاشقانه با حضرتش، باید شاهد انفجار نقاط مختلف آنهم در مناطق مسکونی، خوابگاهها وبیمارستانها وهمه ی آنچه جامعه ی جهانی بر کاغذ جزء خط قرمز هایش است؛ صهیونیسم، بداند هرگز نخواهد توانست ندای حق طلبی مردم بی دفاع غزه را خاموش نماید زیرا که وعده ی خداوندی دردفاع  از ندای الهی خویش است وباید یاد آور شد ملت متدین وغیور الهی، سرزمین بزرگی ودلاوری یعنی ایران، خود را ملزم به دفاع مظلوم در برابر ظلم صهیونیسم می داند.

از این رو، جامعه هنری بخصوص بسیجیان هنرمند، مراتب همدلی، عشق و علاقه ی خویش را به مردم غزه اعلام نموده وبرای تمامی مسلمانان روزه دار، مومن ومتدین اعم از شیعه وسنی آرزوی سلامتی وموفقیت دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: