شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۲:۴۰
کد خبر: ۳۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۷
" اهالی غزه موشکهای خود را در بیمارستانهای مخفی وجاسازی کرده اند. آنها مبارزان خود را در بیمارستانها مخفی کرده اند واز آنجا به ما حمله می کنند. پس ما مجبوریم که به بیمارستانها حمله کنیم!" اینها بخشی از اظهارات بی شرمانه ی نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس است.
این روزها شاهد حملات گسترده و وحشیانه ی رژیم صهیونیستی به نوار غزه هستیم. در حالی که اکثر قریب به اتفاق کشورها درگیر مسائل خویش هستند وپس از گذرندان یک ماه با مستطیل سبز جام جهانی، دوباره به لاکهای خویش فرو رفته اند که می توان به اوضاع داخلی بعضی کشورها از قبیل کشورهای بی درد وبی درک حاشیه خلیج فارس، افغانستان وحتی ترکیه اشاره نمود. مزید بر علت می توان درد منشی های احمقانه ی داعش را نام برد که به نوعی روی تمام جنایتکاران تاریخ را سفید کرده اند.

حال در شرایطی که مردم مسلمان دربسیاری از نقاط جهان، صدای ملکوتی ومناجات را در جان ودل دارند و دست راز ونیاز به  سمت خالق باری تعالی دراز کرده اند، ما در غزه دستانی را می بینیم که اگر به سمت آسمان بلند است ولی همچون شاخه های خشکیده که به بالا کشیده شده اند ودر حال استمداد از خداوند یکتا وجامعه جهانی هستند وهرروز یک وعده نماز، شاید به گونه ایی به نمازهای پنجگانه اشان اضافه شده است ونماز میت دختران، پسران، کودکان ومردان وزنان وانسانهای بی گناهی است که حتی حالا در بیمارستانها نیز امنیتی ندارند.

حملات رژیم صهیونیستی آنقدر گسترده است که حتی صدای جامعه جهانی را درآورده است. کشتار مردم بی گناه با بمباران موشکها وبمبمهای فسفری آنقدر زیاد است که تیتر یک اخبار ورسانه های جهان شده است. به راستی، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار چگونه دست از پشتیبانی دنیای صهیونیسم بر نمی دارد، به گونه ایی که همه ی مسئولین وصهیونیسم های حاضر در جامعه ی آمریکا آشکارا به حمایت از اسرائیل پرداخته اند وحتی دبیر کل سازمان ملل را با خود به سرزمینهای اشغالی برده و او چنین می گوید:" اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند...." آنهم کشتار مردم بی دفاع غزه به طرق مختلف.

اینجاست که اهمیت روز قدس، صد چندان می شود آنهم در حال وهوای روزهایی مثل این روزها.

روز قدس، روز تبلور اسلام وقدرت وهیمنه ی مسلمانان وآزادگان جهان است. روز قدس، روز عظمت مسلمانان وآزادگان است. روز قدس، روز ندای حق وحقیقت، روز طنین فریاد ملت های آزاده ی جهان وتمام قلل انسانیت است. روز قدس، روز مظلومیتی است که حق وحقیقت را صدا می زنند. روزقدس روز اسلام است، روز نجات جامعه ی مظلوم مسلمان گرفتار در بند استکبار است.

روز قدس، روز فریاد برسر صهیونیسم غاصب وحامیان آنهایست که استکبار جهانی در راس آن است. آنانکه صفحات ننگ تاریخ را هرروز سیاه وسیاهتر می کنند. آنانکه عملا  وعلنا با تریبونهای گستاخانه ی خوییش، نسل کشی انسانها اعم از پیر وجوان را یک دفاع مشروع می دانند، به گونه ای که هرروز ماموران خویش را در حمایت از آدم کشی به سرزمین خاور میانه ورژیم اشغالگر قدس گسیل می کنند.

آری، وجدانهای بیدار تاریخ وجامعه ی کنونی از این اقدامات بی شرمانه به سطوح آمده است وتعجب همگان را برانگیخته است که چگونه عده ای به حمایت از این کارها می پردازند، آنهم با سکوت، عدم موضع گیری، عدم اعلان رسمی وحتی ارسال یک پیام، اطلاعیه و...بر روی سایتها وخروجی های خبری...!

آری، این همان نکته تامل برانگیز است که وجدانهای خفته را بیدار کرده تابه خویش آیند وبدانند که ننگ حمایت از ظالم برای آنها همیشه باقی خواهد ماند.

  

برچسب ها: غزه ، روز قدس
نام:
ایمیل:
* نظر: