شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۴:۴۴
کد خبر: ۳۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰
فرمانده سپاه ناحیه داراب خبر داد؛
فردا بعد از برپایی نماز شکوهمند جمعه در مصلی شهرستان، مردم ولایتمدار داراب فریاد "مرگ بر اسرائیل کودک کش" سر می دهند و نفرت خود را نسبت به اسرائیل جنایت کار نشان می دهند
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، فردا بعد از برپایی نماز شکوهمند جمعه در مصلی شهرستان، مردم ولایتمدار داراب فریاد "مرگ بر اسرائیل کودک کش" سر می دهند و نفرت خود را نسبت به اسرائیل جنایت کار نشان می دهند.



سرهنگ پاسدار غلامرضا صادق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب، در مصاحبه با خبرنگار تنویر گفت: مردم ایران می دانند که این روزها چه بلایی بر سر مردم مظلوم فلسطین می آید، و این روزها برای آنها روزهایی سخت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب افزود: مردمی که امروز در غزه به شهادت می رسند، اکثرا جزو زنان و کودکان هستند، زنانی که فرزند کوچک خودشان را در بغل دارند و زیر آتش اسرائیل به شهادت می رسند.

وی تصریح کرد: اسرائیل یک نظام کودک کش و زنان مظلوم کش است، نظام نامشروعی که تنها می تواند بر روی زنان و کودکان آتش بریزد.

صادق زاده ادامه داد: دنیا شاهد کشتار زنان و کودکان بی گناه غزه است و مسلمانان جهان باید برای نابودی اسرائیل قیام کنند.وی ابراز امیدواری کرد با وحدت امت اسلامی، اسرائیل خون ریز از صحنه ی روزگار حذف خواهد شود.

وی در پایان مهمترین علت حضور پرشورتر مردم ولایتمدار داراب را در راهپیمایی فردا، جنایت های این روزهای اسرائیل جنایت کار دانست و گفت : فردا بعد از برپایی نماز شکوهمند جمعه در مصلی شهرستان، مردم ولایتمدار داراب فریاد "مرگ بر اسرائیل کودک کش" سر می دهند و به طرف مقبره شهدای گمنام راهپیمایی می کنند و نفرت خود را نسبت به اسرائیل جنایت کار نشان می دهند.

انتهای متن/224224
 

نام:
ایمیل:
* نظر: