کد خبر: ۳۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
سرهنگ آزاد فرمانده سپاه لامرد
دولت های عربی با سکوت خود نه تنها به مردم مظلوم غزه کمک نمی کنند بلکه کمک هایی نیز علیه مردم بی دفاع غزه به طرق مختلف انجام می دهند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه لامرد؛ با توجه به تحولات سیاسی منطقه صبح امروز نشست سیاسی با موضوع مقاوت و تأثیرات آن، و با سخنرانی سرهنگ عبدا... آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با حضور کلیه پاسداران و سربازان ناحیه در مسجد فاطمه الزهرا (س) سپاه لامرد برگزار شد.

فرمانده سپاه لامرد بیان داشت: دولت انگلیس از ابتدا دست بربراندازی اسلام داشت وشعار انها نیز این بود که تفرقه بینداز و حکومت کن تا بتوانند کارهای خود را جلو ببرند ، کشورهای غربی هر کدام تلاش می کنند تا بر خاورمیانه حکومت کنند که همه انها تحت تاثیر صهیونیست ها هستند زیرا که دارای ثروت زیادی می باشند و شرکت های بزرگ نفتی در دست انها می باشند و انها بر این تصور هستند که کشور های اسلامی هر قدر هم که ضعیف شده باشند جوانان انها دارای شجاعت و غیرت زیادی هستند، از 90 سال قبل به این طرف که ما بحث فلسطین را داریم از زمانی که زمین های انها را گرفتند تا الان که با چراغ سبز اعراب غزه را به خاک و خون کشیده اند والان که به گفته خودشان قرار است این دفعه غزه را نابود کنند.

عضو شورای تامین شهرستان لامرد افزود: تمامی آتش بس هایی که اعلام می شود حساب شده است تا بتوانند فشار روانی که جامعه جهانی برانان وارد کرده را بکاهند. یکی از شروطی که انان برای آتش بس اعلام کرده اند خلع سلاح کامل گروههای مقاومت است زیرا که در جنگ 22 روزه و 8 روزه فهمیدند که موشک های حماس به تل اویو اصابت می کند واین خطر بزرگی برای انان بشمار می رود.

وی در ادامه افزود: از چند هزار موشکی که از طرف گروههای مقاومت به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده تنها 600موشک توسط دیواره آهنین منهدم شده است بعد از آن بود که دولت امریکا چندین میلیون دلار در این زمینه به رژیم صهیونیستی کمک مالی کرد . اکثر کمک هایی که به رژیم اسرائیل می شود از طرف دولت های قطر و عربستان سعودی می باشد.

فرمانده سپاه لامرد در پایان اظهار داشت: استکبار جهانی و حامیان آنها قصد داشتند همان کاری را که در سوریه و عراق انجام دادند در لبنان نیز انجام دهند وبا پنج هزار نیروی داعشی به لبنان ورود پیدا کنند و اوضاع لبنان را ناآرام کنند که با تیز بینی حزب ا... جایگاه انان شناسایی و انان را نابود کردند تا این فتنه را در نطفه خفه شود که سید حسن نصرالله با این اقدام جواب سخت و دندان شکنی به آنان داد ، با این وجود اگر به لبنان ورود پیدا می کردند دارای حاشیه امن بودند و موجب ناآرامی در منطقه می شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: