جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۶:۳۷
کد خبر: ۳۶۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
محمد متین اژدری
محمد متین اژدری کودک یک روزه شیرازی در بیمارستان شفا به عضویت عادی بسیج درآمد .
به گزارش تنویر، محمد متین اژدری صبح روز شنبه 18/5/93 در بیمارستان شفا شیراز دیده به جهان گشود و یک ساعت پس از تولد در بخش نوزادان این بیمارستان با همکاری پدر و مادرش به عضویت بسیج عادی ناحیه بقیه الله در آمد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 3 امام صادق شیراز با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: محمد متین نوزاد یک روزه، با همکاری پدر و مادرش توانست با تشکیل پرونده،صدور کارت عادی بیسج،صدور کارت غرامت بسیجیان، بستن پیشانی بند یا ابوالفضل العباس(ع ) و انداختن چفیه به گردن به ارتش دهها میلیونی بسیج در آید.

مصطفی اژدری پدر این نوزاد به اهمیت بسیج در جامعه خاطر نشان کرد: هدف از این کار نشان دادن اهمیت بسیج به جامعه، ترغیب پیوستن به آحاد جامعه این شجره طیبه، لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و بیمه نمودن فرزند خویش در مواجعه با معضلات و موانع فرهنگی اجتماعی امروزه می باشد.

پدر این نوزاد در پایان یاد آور شد:امروز پاسخ به ندای رهبری چیزی کمتر از جهاد و شهادت نیست و بنده افتخار میکنم و بر خود می بالم که امروز مقدمات رستگاری فرزندم را بوجود آوردم.


انتهای پیام./224224
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 2
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:51 - 1393/06/13
0
1
حداقل سن عضویت عادی در بسیج محلات 11 سال و در بسیج دانش آموزی 9 سال می باشد.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
08:37 - 1393/09/20
0
0
همین نظرات مغرضانه است که متاسفانه باعث عقب ماندگی بسیج می شود،شما بهتراست یه مقداربه نفس قضیه دقت فرمائید،برادر اژدری خودشان از فرماندهان سپاه می باشند وخوب شرایط وضوابط را می دانند ،پس نیازی به تذکر شما درخصوص سن ورود به بسیج نمی باشد ، این کار نمادین بوده وهدف ازآن تشویق جامعه به عضویت دربسیج،احساس می شود این اظهار نظر ازروی حسادت باشد تادلسوزی برای سن ورود به بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: