يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۰۷:۲۲
کد خبر: ۳۶۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
از داراب فارس تا مشهد مقدس
دوچرخه‌سوار بسیجی اهل داراب استان فارس در سیزدهمین روز از رکابزنی مسیر 2 هزار و 830 کیلومتری داراب تا مشهد مقدس در حمایت از مردم مظلوم غزه وارد شهر کریمه اهل بیت (س) شد.
به گزارش خبرنگار تنویر در داراب و به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، عباس بهمنی که فرهنگی بسیجی و عضو پایگاه امام خامنه‌ای ناحیه بسیج داراب است از 12 روز قبل رکابزنی مسیر 2 هزار و 830 کیلومتری داراب تا تهران و سپس تا مشهد مقدس را در محکومیت پدیده تروریسم در جهان اسلام و اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه آغاز کرده است.

            
وی پس از طی هزار و 600 کیلومتر مسافت، در سیزدهمین روز از حرکت حماسی ورزشی خود با استقبال مسئولان تربیت بدنی سپاه استان قم وارد این شهر شد و حرم کریمه اهل بیت (س) را زیارت کرد.

بهمنی که 40 سال سن دارد و معلم زبان خارجه و کارشناس ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی است، در خصوص هدف خود از رکابزنی مسیر داراب تا مشهد مقدس گفت: رژیم صهیونیستی نماد تروریسم دولتی است و با اعمال وحشیانه خود دل همه آزادی‌خواهان عالم را به درد آورده است لذا بنده قصد دارم با حضور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران پیام مردم و ورزشکاران به ویژه ورزشکاران استان فارس را در اعلام محکومیت این رژیم غاصب و محاکمه آن در دادگاه‌های بین المللی به گوش جهانیان برسانم.

وی که رکابزنی بیش از هفت هزار کیلومتر مسیرهای طولانی در مناسبت‌های مختلف و در طول سه سال را در کارنامه خود دارد، افزود: در تابستان 91 مسیر داراب تا مشهد مقدس را با شعار بسیج و بصیرت طی کردم و در تهران با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیدار داشتم.

بهمنی دومین برنامه دوچرخه‌سواری خود را در اردیبهشت‌ماه سال 92 عنوان کرد و ادامه داد: در آن سال به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به طبس، مسافت هزار و 600 کیلومتری داراب تا مشهد را از مسیر استان‌های فارس، یزد و کویر زیبای طبس به سمت خراسان رضوی طی کردم.

دوچرخه‌سوار بسیجی اهل داراب استان فارس، ختم صلوات به نیت شهدا و دیدار با ائمه جمعه، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و همچنین حضور بر سر مزار شهیدان بزرگوار را از برنامه‌های طول مسیر خواند و در خصوص بزرگ‌ترین آرزوی خود گفت: آرزو دارم با ظهور حضرت حجت (عج)، اسلام ناب محمدی (ص)در جهان حاکم شود و ندای یاری همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان به گوش کودکان بی‌پناه غزه برسد و آنان بدانند که هیچگاه تنها نیستند و ظالمان و ستمگران به‌سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

گفتنی است؛ این زائر بسیجی آستان قدس رضوی، پس از عبور از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و مرکزی و زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، بامداد امروز حرکت خود را به سمت مرقد مطهر حضرت امام (ره) آغاز کرد.
 
انتهای متن/224224

 

نام:
ایمیل:
* نظر: