کد خبر: ۳۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد نورآباد:
مسئول حلقه علمی تعلیم و تربیت: هنر اینجاست که برای هر انسان یک شخصیت واحد و مجزا قائل باشیم و با ژروراندن ویِگی های مثبت شخصیتی در هر کودک او را برای جامعه ای سالم پرورش دهیم.

به گزارش بسیج اساتید فارس، نیما شهیدی عضو هئیت علمی دانشگاه آزاد نورآباد مهمترین مسائل تربیتی مرتبط با کودکان و نوجوانان را شناختن و شناساندن استعدادهای نهفته آنها دانست.

شهیدی تقلید کورکورانه و کپی برداری از الگوهای غلط غربی را برای تربیت کودکان و نوجوانان آفت بزرگی دانست و گفت: هنر اینجاست که برای هر انسان یک شخصیت واحد و مجزا قائل باشیم و با ژروراندن ویِگی های مثبت شخصیتی در هر کودک او را برای جامعه ای سالم پرورش دهیم.

وی افزود: من بارها گفته ام که مدارس ما کارگاه مانتو دوزی و کت شلوار دوزی نیست و شناخت روحیات تک تک عزیزان نوجوان، استفاده از شیوه های نوین تربیتی و تعمق در این شیوه ها به نحوی که کاملا از هر جهت بر روی کودک مسلمان دارای فرهنگ ایرانی عملیاتی باشد، بایستی از اهم فعالیتهای معلمین و خانواده ها باشد.

وی تاکید کرد که باید تمام مسئولین با یکدیگر همکاری و همفکری کنند تا تمام مطالب تئوری که باعث تربیت نسل آینده ایران اسلامی می شود را عملیاتی کنیم.

پایان خبر/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: