گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۳۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کارگاه آموزشی مسئولین و مدیران فرهنگی پایگاه و حوزه های مقاومت بسیج در محل نمازخانه ناحیه نورآباد با حضور جمعی از بسیجیان برگزار گردید .

این کارگاه در قالب 4 کلاس و با موضوعیت برنامه های فرهنگی و آسیب شناسی مسائل اجتماعی و ماهواره با حضور اساتید مجرب برگزار گردید .

امید عباسی مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه هدف از اجرای این کارگاه را توجیه مسئولین فرهنگی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و آشنایی با معضلات و آسیب های اجتماعی شهرستان و جامعه بیان کرد .

در ادامه جلسه حجت الاسلام رسول محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ممسنی در خصوص فریضه امر به معروف و ماهواره صحبت نمود وی  امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از مسائل مهم امروز جامعه بیان کردند و ابراز نمود: مسئله امر به معروف از ضروریات اساسی به شمار می رود و همه ما و بالاخص مسئولین فرهنگی بایستی در جهت این فریضه تلاش و کوشش نماییم چرا که حیات جامعه ما بستگی خیلی زیادی به این مسئله دارد .

محمدی گفت : یکی از بزرگترین خطراتی که امروزه بیشتر از هر خطری گریبان گیر خانواده ها شده است ماهواره است که شبکه های ماهوارهای با اهداف از بین بردن اعتقادات مذهبی و دینی خانواده ها و ارتباط نامشروع روابط بین زن و مرد سعی در فروپاشی نظام خانواده ها می نماید .

در ادامه جلسه احد صادقی پیرامون جریان شناسی فرهنگی صحبت کرد و گفت:  سطوح فرهنگی یک جامعه که منجر به رفتار در جامعه می شود عبارتند از باور ها ، ارزش ها و رفتارها که وقتی باور ها دچار تزلزل شد ارزش ها در زندگی فرد دچار تغییر می گردد و بر اساس این ارزش ها و باورها رفتارهای خاصی در سطح جامعه از افراد بروز می نماید که با فرهنگ جامعه ما همخوانی ندارد .

در ادامه جلسه کارگاه آموزشی علی احمدی پیرامون جنگ نرم و اهداف دشمن از این جنگ عنوان کردند دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای و برنامه های اینترنتی سعی در گمراهی جوانان ما دارد و وظیفه ما مسئولین فرهنگی تبیین این مسائل برای بسیجیان می باشد .


پایان گزارش /

برچسب ها: ممسنی
نام:
ایمیل:
* نظر: