چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۸:۰۱
کد خبر: ۳۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
مسئول اجرایی ستاد دهه کرامت فارس از افتتاح نمایشگاه عکس ملی دهه کرامت با عنوان "حریم ولایت" خبر داد و گفت: در این نمایشگاه با 121 قطعه عکس 50 در 70 سانتی متر از اماکن و زیارتگاه های متبرکه جهان اسلام، در معرض دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش بسیج هنزمندان وبه نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانونهای مساجد فارس، حجت الاسلام غلامحسین نیازی، سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس از افتتاح نمایشگاه عکس ملی دهه کرامت با عنوان "حریم ولایت" خبر داد و گفت: در این نمایشگاه با 121 قطعه عکس 50 در 70 سانتی متر از اماکن و زیارتگاه های متبرکه جهان اسلام، در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت نمایندگی خبرگزاری شبستان در فارس و دبیرخانه کانون های مساجد استان برگزار می شود، اظهار داشت: در بخش جنبی نمایشگاه "حریم ولایت" عکس هایی از حرم امن الهی، حرم مطهر حضرت رسول (ص)، قبرستان بقیع، حرم مطهر ائمه اطهار (ع) در عتبات عالیات، مسجد مقدس جمکران، مسجد کوفه و حرم مطهر برخی از امامزادگان بزرگوار در ایران اسلامی قرار دارد.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس با یادآوری این مطلب که در بخش اصلی عکس هایی از حرم های مطهر امام رضا (ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد، افزود: این نمایشگاه که از ساعت 19 روز چهارشنبه 12 شهریور ماه به مناسبت دهه کرامت افتتاح می شود، تا روز 16 شهریور در تالار حافظ برپا خواهد بود.

 

وی افزود: علی صحاف کاشانی، حمیدرضا رستمی، میلاد پناهی، سعید احمدی پناه، امیر حسامی نژاد، حجت رحیمی، محمدهادی خسروی، زهره آشوری، محسن تورع، رضا قادری، احمد وحید مقدم، الهه پورحسین، بهار رزمی، زهرا تهمتن، محمد خوش نشین، امید منوچهری، امین فائضی، میثم دهقانی و فرزانه پیری عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در مجموع حدود 200 عکس از 25 عکاس به دبیرخانه نمایشگاه رسید، اظهار داشت: متاسفانه عکس 6 نفر از عکاسان به علت عدم رعایت اندازه مربوط از راه یابی به نمایشگاه بازماندند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: