کد خبر: ۳۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
قهرمان فارسی دو 800 متر کشور :
قهرمان فارسی دو 800 متر کشور گفت: هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی و کسب افتخار برای کشورم است که امیدوارم با راهنمایی های مربی ام و حمایت مسولان بتوانم به این مهم دست یابم.
علیرضا ترابی با بیان اینکه بهترین رکورد ثبت شده ام تا کنون در ماده 800 متر دو دقیقه و 10 ثانیه است،افزود: نزدیک به دو سال دیگر رقابت های نوجوانان قهرمانی جهان برگزار می گردد که امیدوارم بتوانم رکورد ورودی این مسابقات که یک دقیقه و 55 ثانیه می باشد را بدست آوردم و بتوانم در این مسابقات مهم حضور یابم.
وی از کسب مدال طلای ماده 800 متر نوجوانان کشور در اصفهان به عنوان مهمترین افتخار خود یاد کرد و گفت: در آینده ای نزدیک در رقابت های دو و میدانی نخبگان کشور شرکت خواهم کرد.
ترابی بیان داشت : داشتن استعداد لازم، تمرین زیر نظرمربی با دانش، سطح ارتفاع ،بر نامه ریزی، شرایط آب و هوایی و حمایت خانواده و مسوولان از مهمترین عوامل رشد یک دونده است که خوشبختانه بیشتر این موارد در فارس وجود دارد و همین امر موجب گردیده دو و میدانی فارس در کشور همواره درخشش داشته باشد.
این دونده نوجوان گفت: دو و میدانی فارس با داشتن استعدادهای ناب نیاز حمایت مسوولان استان است تا قهر مانان فارسی برای استان خود در مسابقات مختلف کشوری شر کت نمایند.
وی از حمایت های هیأت دو و میدانی فارس تشکر کرد گفت: قرار است پس از پایان رقابت های مدارس استان زیر نظر احسان زارع مهذبیه به تمرین بپردازم .
ترابی از حمایت های پدر و مادر و دیگر کسانی که راه پیشرفت را برای ورزشکارن فارس هموار می کنند تشکر کرد .
انتهای پیام/224224
برچسب ها: دومیدانی ، فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: