يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۵:۲۹
کد خبر: ۳۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۱
داورمقدماتی هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان:
داورمقدماتی هشتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان، گفت: بیشترآثار برگزیده در بخش نثر داستانی بودو شرکت کنندگان به اصول حرفه ایی داستان نویسی تسلط داشتند.

امید تمیس در گفتگو با خبرنگار بسیح هنرمندان، بیان داشت: جامعه مخاطب ازافراد برگزیده  که در نهایت داوری شدندمتشکل از افراد حرفه ایی یودند که در مرحله اول داوری، بیشتر آماتورها برکنارشدند.

تمیس یا اشاره به روند دبیرخانه حشنواره، اظهار داشت: آثاراز روی کدهایی که دبیرحانه اعلام کرده یود، داوری می شدند. درواقع فقط روی اثر داوری می کردیم و نام نویسنگان را نمی دانستیم.

تمیس افزود: بعداز اعلام نتایج اولیه داوری نویسندگانی هم بودتد که  ناشناخته و گمنام بودند ولی اثرقابل توجهی را داشتند.

تمیس با اشاره به موضوعات جشنواره عنوان داشت: در میان موضوعات جشنواره به ترتیب موضوعات سیک زندگی و آمار نزدیک به موضوع دفاع مقدس، انقلاب و زن وهویت اسلامی بیشترین حجم آثار برگزیده بودند.

این هنرمند حوان در ادامه ابراز داشت: استقبال در بخش داستان نویسی جشنواره به تناسب بیشتر از بخش جنبی بود. در بخش جنبی بدلیل پژوهش نویسی کار سخت بود ولی استقبال خوبی در این بخش شد و به نسبت آمار قابل توجهی کتاب، پایان نامه ومقاله به دبیرخانه ارسال شده بود.

تمیس در پایان افزود: از دبیرخانه جشنواره بدلیل فعالیت بی وقفه، از هیئت داوران ومابقی همکاران جشنواره تشکر و قدردانی را دارم.

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: