گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۳۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
آيين توديع و معارفه در ناحيه فراشبند
ستوان دوم پاسدار محمد علي داستاني جايگزين سروان پاسدار سجاد راحت طلب در حوزه مقاومت بسيج امام رضا (ع) شد.

به گزارشتنوير عصر چهار شنبه طي مراسمي فرمانده جديدحوزه مقاومت بسيج امام رضا (ع) ناحيه فراشبند منصوب شد.

در اين مراسم كه با حضور فرماندهان پايگاه هاي مقاومت ، پرسنل سپاه ، شهردار ، فرمانده انتظامي شهرستان ،معاون فرماندار شهرستان و چندي ديگر از مسئولين شهرستاني در نماز خانه حوزه مقاومت امام رضا (ع) برگزار شد سجاد راحت طلب كه بيش از 4 و نيم سال مسئوليت حوزه مقاومت بسيج امام رضا (ع) را بر عهده داشت جاي خود را به ستوان دوم پاسدار محمد علي داستاني داد.

 

اميد نصيبي فرمانده ناحيه فراشبند در اين مراسم ابتدا با تشريح عملكرد  ناحيه فراشبند و حوزه هاي مقاومت در سال هاي گذشته از سنگين وحساس بودن اين مسئوليت سخن گفت.

 

در ادامه سرهنگ اميد نصيبي با اشاره به بسيج وخدمت در بسيج بيان داشت: توديع يك فرمانده از حوزه بسيج نشان از پايان خدمت به بسيج و بسيجي نيست و خدمت به بسيج تا پايان عمر وظيفه همه ماست .

فرمانده ناحيه فراشبند در ادامه با اشاره به كادر سازي بسيج در همه ابعاد بيان داشت: مراسم توديع ومعارفه امروز نشان از بسيجي بودن و مردمي بودن ارگان بسيج و سپاه است همانگونه كه امروز در جلسه توديع و معارفه يك پاسدار  مسئولين ارگان هاي مختلف حضور دارند وامروز از فرماندار تا كارمند رده پايين شهرداري همه در دفاع از آرمان هاي انقلاب نقش يك پاسدار را دارند .

نصيبي شكار پهباد رژيم صهيونيستي توسط سبز پوشان سپاه را مايه اقتدار نظام خواند وافزود : امروز تخصص در كنار تعهد است كه اقتدار  نظام وبسيج را بوجود آورده و فرزنداني تربيت شده اند كه تا پاي جان در دفاع از نظام وكشور اسلامي ما ايستادگي مي كنند .

 

در ادامه اين مراسم سروان پاسدار سجاد راحت طلب نيز با گزارشي از عملكرد 4 و نيم ساله خود در حوزه مقاومت بسيج امام رضا (ع) ضمن آرزوي موفيقت براي همكار جوان خود ستوان دوم داستاني ، از همه فرماندهان پايگاه هاي مقاومت ، بسيجيان ومسئولين خواست تا كما في السابق ارتباط خود را با مجموعه حوزه قطع نكنند.

ستوان دوم پاسدار محمد علي داستاني نيز با خير مقدم به حاضرين  از اعتماد فرمانده ناحيه در بكار گيري وي در اين سمت تشكر نمود و بيان داشت : با همه وجود از آرمان هاي امام راحل (ره) وشهدا دفاع خواهم نمود و با عنايت حق تعالي اهداف عاليه نظام و ماموريت هاي محوله را به نحو احسن انجام خواهم داد.

 قابل ذكر است سروان پاسدار سجاد راحت طلب نيز به سمت مسئول بازرسي  ناحيه مقاومت بسيج سپاه فراشبند منصوب گرديد.

والسلام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: