کد خبر: ۳۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
امام جمعه اشکنان:
به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جمعی ازروسا و کارمندان ادارات بخش اشکنان به همراه تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس با حضور در دفتر امام جمعه اشکنان، با نماینده ولی فقیه در بخش اشکنان دیدار داشتند .

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جمعی ازروسا و کارمندان ادارات بخش اشکنان به همراه تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس با حضوردر دفتر امام جمعه اشکنان، با نماینده ولی فقیه در بخش اشکنان دیدار داشتند .

در این دیدار حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی و در صحنه های مختلف دفاع مقدس،ولایتمداری و ولایت پذیری رزمندگان و بسیجیان به خوبی قابل لمس و مشاهده بود .

امام جمعه اشکنان دفاع مقدس را دفاع زیبایی ها نامید و افزود: در جنگ تحمیلی ما شاهد صحنه هایی زیبا از ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان و بسیجیان بودیم .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شهدا و رزمندگان با خون خود، امروز انقلاب و نظام را بیمه کرده اند و ما نیز امروز باید در ولایتمداری و ولایت پذیری مانند رزمندگان دردفاع مقدس عمل کنیم .

در ابتدای این دیدار مهدی دل آشوب فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان با اشاره به برگزاری یادواره شهید علی طلعتی و 62شهید بخش اشکنان و همچنین برگزاری یادواره شهدا در روستای لاورخشت و کشکو، مهمترین برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در بخش اشکنان را تشریح نمود .


نام:
ایمیل:
* نظر: