کد خبر: ۳۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
به همت وابستگی فرهنگی كشورمان در استانبول، ترم پائیز آموزش زبان فارسی در مرکز آموزش زبان و ادبیات فارسی استانبول آغاز شد.

به گزارش بسیج اساتید فارس به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،  به همت وابستگی فرهنگی كشورمان در استانبول، ترم پائیز آموزش زبان فارسی در مرکز آموزش زبان و ادبیات فارسی استانبول با حضور اساتید ، دانشجویان و  علاقه مندان به فراگیری زبان فارسی از پنجم مهرماه آغاز شد .

تدریس در این دوره از سوی آقایان و خانم ها : دودانگه، نیکنام، رنجبر ، زنگنه  که همگی از اساتید و دانشجویان ایرانی در دوره دکتری دانشگاه های شهر استانبول می باشند، انجام می گیرد.

آغاز دوره جدیدآموزش زبان فارسی در استانبول

برای  شرکت کنندگان کلاس های سطح یک  تا پنج، کتاب های آموزش زبان فارسی دکتر احمد صفار مقدم تدريس مي شود.

همچنین از این دوره کلاس های" آمادگی آزمون زبان فارسی"   (YDS) در مرکز علمی ترکیه برای علاقه مندان و کارکنان نهادهای دولتی برگزار می گردد. در این دوره کلاس  های آموزش زبان فارسی ، برای هر روز سه ساعت آموزشی به مدت یک ماه و کلاس های آخر هفته در روز های تعطیلی ترکیه (شنبه ها ) هر جلسه سه ساعت و بمدت دو ماه برگزار می گردد. 

شایان ذکر است در این دوره از کلاس های آموزش زبان و ادبیات فارسی 140 نفر ثبت نام کرده اند که جوانترین و مسن ترین فارسی آموزان این مرکز به ترتیب 8 و 61 ساله می باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: