کد خبر: ۳۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
استاندار فارس:
استاندار فارس گفت: ایران در نخستین تجربه رالی خاورمیانه که به میزبانی شیراز برگزار شد خوش درخشید.
سیدمحمد احمدی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه رقابتهای رالی خاورمیانه در سالن اجتماعات هتل شیراز با بیان این مطلب افزود :از فوت آرش رامین یکتا نقشه خوان خودرو شماره پنج ریو سایپا بسیار متاسف شدم و به خانواده محترم ایشان و جامعه ورزشی اتومبیلرانی تسلیت می گویم.
وی با بیان این که اینگونه اتفاقات در سطح دنیا در رقابتهای مختلف رخ می دهد گفت: این طبیعی است اما امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم .
استاندار فارس با اظهار خرسندی از برگزاری رالی خاورمیانه برای نخستین بار به میزبانی ایران که به نحو شایسته ای صورت گرفت گفت: شیراز محل امنی برای برگزاری هر گونه رقابت در هر رشته ای است .
وی همچنین به نحوه امداد رسانی در این رقابتها گفت: هیچ کجای دنیا سابقه نداشته که مدت زمان پنج دقیقه بالگرد امدادی در محل حاضر شود.
وی تصریح کرد: هیچ گونه کوتاهی در کار نبوده و سرنوشت ما دست خداست.
حمیدرضا مهرعلی رییس فدراسیون اتومبیلرانی هم در این مراسم گزارشی از روند برگزاری رالی خاورمیانه ارائه کرد و گفت: قرار بود اختتامیه این رقابتها در دروازه قران برگزار شود اما با این اتفاق جشن پایانی رالی خاورمیانه نداریم.
در ادامه این مراسم هانی شعبان مسوول برگزاری رقابتهای خاورمیانه از شیراز بعنوان میزبان رقابتها و همچنین فدراسیون اتومبیلرانی ایران و شرکت کنندگان در این رقابت قدردانی کرد.
در این مراسم شرکت کنندگان یک دقیقه به احترام فوت آرش رامین یکتا سکوت کردند.
همچنین اتومبیلرانان هم با بستن روبان مشکی با وی اظهار همدردی کردند.
از نفرات برتر رقابتها با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.
رالی خاورمیانه به مدت دو روز با حضور 27تیم خارجی و داخلی در حالی به کار خود پایان داد که در این مسابقات یکی از اتومبیلرانان بر اثر حادثه جان خود را از دست داد.
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: