شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۵۵:۳۲
کد خبر: ۳۹۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
فرمانده حوزه9 امام جواد (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز :
فرمانده حوزه 9 امام جواد (ع) ضمن تبریک هقته دفاع مقدس و تقدیر از عوامل اجرایی جهت برگزاری به موقع و اجرای بسیار خوب برنامه ها گفت:بیش از 30 برنامه توسط حوزه 9 امام جواد (ع) و پایگاه های تابعه انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، فرمانده حوزه 9 امام جواد (ع)، برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس که در دهستان قره باغ توسط حوزه 9 امام جواد(ع) و پایگاههای این حوزه اجرا شده بود را بیان کرد وافزود : تاکنون 3 نشست بصیرتی با عنوان بصیرت و جنگ نرم، دجالواره که بررسی معضلات آسیب های ماهواره را بیان می کند و غبار رویی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء، برگزار شده است.
فرمانده حوزه 9 امام جواد (ع)،  از دیگر برنامه های اجرا شده در هفته دفا ع مقدس اردوی سرگرو های حلقه های شجره طیبه صالحین در امام زاده سبزپوشان روستای کوشک بیدک دهستان قره باغ که با حضور 70 نفر از سرگروه ها تشکیل شده بود خبر داد.
  فیروزی، درادامه افزود:گردهمایی سیاسی،با موضوعات جنگ نرم، خانواده و ماهواره با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بقیه الله (عج). بخشدار مرکزی، دهیاران و شوراهای اسلامی دهستان قره باغ و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس بود.
پایان خبر. 224224/


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 1
انتشار یافته: 1
Hazy
|
Venezuela, Bolivarian Republic of
|
01:58 - 1393/09/02
0
0
Hot damn, lokinog pretty useful buddy.
نام:
ایمیل:
* نظر: