دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۱۰:۵۰
کد خبر: ۳۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
همزمان با سالروز عملیات ثامن الائمه(ع)
در ششمین روز از هفته دفاع مقدس،دارالقران بسیج جواد الائمه(ع) شهرستان سروستان با حضور فرمانده و کادر ناحیه و مسئولین شهرستان افتتاح شد
همزمان با سالروز عملیات ثامن الائمه(ع)، دارالقرآن بسیج جوادالائمه(ع) شهرستان سروستان افتتاح شد.
سروان پاسدار غلامعلی احمدی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در مراسم افتتاحیه این مرکز قرآنی ،هدف از تاسیس دارالقرآن بسیج را ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان عنوان کرد و گفت: گسترش فرهنگ قرآن در سطح جامعه و پرورش قاریان و حافظان کلام الهی یکی از راهکارهای مهم و اساسی بسیج در عرصه جنگ نرم است.دارالقرآن بسیج جوادالائمه(ع) شهرستان سروستان افتتاح شد.
وی با تاکید بر اهمیت نقش کتاب الهی در زندگی مسلمانان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ قرآن مداری و قرآن محوری در همه خانواده های جامعه اسلامی جاری و ساری شود و بسیج در این راستا دست همه نهادهای فرهنگی و تربیتی به ویژه جامعه معزز عالمان دینی را به گرمی می فشارد.دارالقرآن بسیج جوادالائمه(ع) شهرستان سروستان افتتاح شد.
غلامعلی احمدی در پایان سخنان خویش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درخصوص تجلیل از قاریان قرآن در سطح جامعه تاکید کرد: تجلیل و تقدیر از پیش قراولان عرصه فرهنگ قرآنی وظیفه ماست و نیروی مقاومت بسیج در راه اعتلای این فرهنگ ، بیش از گذشته و با همه توان خود در خدمت فعالان این عرصه مهم فرهنگی خواهد بود.دارالقرآن بسیج جوادالائمه(ع) شهرستان سروستان افتتاح شد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام دشتی امام جمعه کوهنجان نیز در سخنانی خواستار کاربردی شدن قرآن در تمام لحظات زندگی شد و تاکید کرد: اگر آیات کلام الهی در زندگی ما کاربردی شود، انس و الفت به قرآن در جامعه اسلامی افزایش خواهد یافت و شاهد ثمرات پر برکت آن در زندگی خواهیم بود . 

وی با ذکر حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اهمیت و جایگاه قرآن در  زندگی و توسل به آیات الهی تاکید کرد: توسل به کلام الهی، زندگی را سرشار از آرامش و راهگشای همه مسائل و مشکلات بشری خواهد بود.دارالقرآن بسیج جوادالائمه(ع) شهرستان سروستان افتتاح شد.

پایان بخش مراسم افتتاحیه دارالقرآن بسیج، قرائت زیبای آیاتی چند از کلام الله بود که توسط استاد فتح پور یکی از قاریان ممتاز استانی و کشوری اجرا شد.دارالقرآن بسیج جوادالائمه(ع) شهرستان سروستان افتتاح شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: