جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۱۰:۲۳
کد خبر: ۳۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
هفتم تا سیزدهم مهرماه (هفته ایمنی)؛
به مناسبت هفته ایمنی در نیروهای مسلح خبرنگار تنویر با دبیر هفته ایمنی در سپاه ناحیه داراب مصاحبه کرد
سرگرد پاسدار احمد علی مروت مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه ناحیه داراب در مصاحبه اختصاصی که با خبرنگار تنویر در داراب داشت، با بیان اینکه  هر ساله در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران یک  هفته  بنام  هفته ایمنی (7  الی 13 مهرماه ) مقرر شده که در این هفته در خصوص مسائل ایمنی در سطح همه رده ها برنامه هایی انجام می گردد.

مصاحبه با دبیر هفته ایمنی در سپاه ناحیه داراب

مروت گفت: همه کارکنان بایستی بطور جدی در راستای تقویت و ارتقاء سطح ایمنی کلیه رده ها اقدام لازم را انجام داده و هیچگونه سهل انگاری و سستی از کسی پذیرفته نیست.

دبیر هفته ایمنی در سپاه ناحیه داراب در ادامه افزود: اقدامات مفیدی در راستای ایمنی ناحیه داراب انجام شده و امیدواریم کلیه نیروها در زمینه مسائل ایمنی همکاری لازم را در برنامه های اجرایی انجام دهند.

 وی ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در سپاه اظهار داشت: در ماموریت ها مسئله ایمنی مهمترین عامل در نتیجه گیری هاست. و بازرسی ها و ایمنی در سپاه بایستی با دقت بیشتری پیگیری شود تا انشاالله شاهد هیچگونه سوانح و حوادث ناگواری نباشیم.

مسئول بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه ناحیه داراب در این باره  گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه ، و اهمیت دادن به این موضوع  و  به جهت بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص بروز حوادث و سوانح و  همچنین آشنایی با قوانین و مقررات  جدید ایمنی، برنامه هایی در سپاه و بسیج شهرستان داراب برگزار می  شود .

مروت در ادامه افزود: ایمنی یکی از شرایط در زندگی عموم می باشد که اگر در هر شرایطی ایمنی را رعایت نکنیم به مشکل بر می خوریم همچنین رانندگان باید اصول ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی ، صحبت کردن با موبایل ، سرعت  و سبقت غیر مجاز به خصوص در ماموریت ها  را مد نظر قرار داده و با رعایت کردن این امور جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.
 
انتهای متن/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: