آخرین اخبار
کد خبر: ۳۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیرازگفت: آقایان مدعی عدالت رسانه ای برای دانشجویان به قول خودشان شهرستانی پشیزی ارزش قائل نیستند.

علی اصغر مرتضایی راد با اعلام خبر لغو همایش بازی با گلوله در شیراز اظهار داشت: به دلیل بی تفاوت بودن مدعیان عدالت رسانه ای نسبت به شهرهای غیر از تهران،  آقایان طالب زاده و همراهان بر پای قول خود مبنی بر حضور در این برنامه نمانده و نیم ساعت قبل از پرواز و دو ساعت قبل از برنامه علی رغم تبلیغات وسیع انجام شده در سطح دانشگاه و شهر برای دانشجویان به قول خودشان شهرستانی پشیزی ارزش قائل نشدند.

وی افزود: آقایان با این کارشان علاوه بر تضییع بیت المال، با آبروی جبهه به اصطلاح خودشان فرهنگی به راحتی هر چه تمام بازی کردند.

دبیر جشنواره عمار در دانشگاه شیراز خاطرنشان کرد: سال گذشته هنگام برگزاری جشنواره عمار در این دانشگاه بسیاری از این دوستان که ادعای عدالت رسانه ایشان گوش فلک را کر کرده و جشنواره عمار را برای رسیدن صدای انقلاب به دیگران به راه انداخته اند  یا از حضور امتناع می کردند یا اینکه به راحتی نسبت به وعده خود مبنی بر حضور در جشنواره بی تفاوتی نشان می دادند و گرفتن عکس یادگاری در جشنواره عمار تهران را به حضور در شیراز ترجیح می دادند.

گفتنی است همایش "بازی با گلوله" حکایت 51 روز مقاومت کودکان فلسطینی در مقابل گلوله‌های فلسطینی با حضور نادر طالب زاده، کارگردان سینما و کوین بریت، استاد سابق مطالعات اسلامی و عربی دانشگاه ویسکانستین آمریکا، قرار بود چهارشنبه شب ساعت 19 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در تالار فجر پردیس ارم این دانشگاه برگزار شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: