گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۳۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
سخنرانی مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر در ممسنی به مناسبت هفته دفاع مقدس
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در سخنرانی پیش از خطبه های ممسنی نسبت مساله طایفه گرایی در این شهرستان انتقاد کرد.
سرهنگ علی محمدی مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در جمع نمازگزاران ممسنی و حلقه های صالحین، کارکنان و پرسنل ناحیه با اشاره به تاریخ 8 سال دفاع مقدس این دوران را در ابعاد مختلف دوران بی نظیر تاریخ انقلاب خواندند که شعاع مقاومت مردم غیور ایران اسلامی را در عرصه های بین المللی بسیار پر افتخار کرده است ایشان حمایت همه جانبه آمریکا و قدرت های آن روز و کشور های عربی را از رژیم صدام را یاد آور شدند و شرایط آن روز را رویا رویی دو قدرت جبهه حق به رهبری ایران اسلامی و جبه باطل به رهبری آمریکا دانستند. که فرجام این نبرد چیزی نبود جز پیروزی جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر.
 
ایشان همچنین به تحلیل مسائل روز از جله بحث هسته ای پرداختند و مواضع جمهوری اسلامی ایران را در مقابل مسائل جهانی مثبت ارزیابی کردند و با توجه به بحران های موجود در منطقه خاور میانه جمهوری اسلامی ایران را کشوری با ثبات در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی ارزیابی کردند.
سرهنگ محمدی با بیان مساله طایفه گرایی در نورآباد ممسنی این پدیده را بسیار زشت و غیر قبول عنوان کردند و گفتند مساله طایفه گرایی شهرستان ممسنی را در استان و شهرستان های همجوار جریحه دار کرده است و باعث گردیده که مردم ممسنی که از سابقه بسیار درخشانی در تاریخ انقلاب و 8 سال دفاع مقدس برخوردار بوده است صدمات جدی ببیند و این شهرستان آنچنان که شاید و باید در عرصه های مختلف به جایگاه واقعی خود نرسد و کسانی که امروز به این مساله دامن می زنند گناه بزرگی  مرتکب می شود و در حق این مردم اجحاف کرده اند
نام:
ایمیل:
* نظر: