يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۲۷:۳۶
کد خبر: ۳۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
جمیله بوپاشا كه به دعوت رئیس رسانه ملی به تهران سفر كرده است امروز از پشت صحنه فیلمی بازدید كرد كه به نوعی به جنایات گروه داعش می پردازد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان وبه نقل از باشگاه خبرنگاران، جمیله بوپاشا بعدازظهر امروز در بازدید از پشت صحنه مجموعه "آوازهای سرزمین من "گفت: داعش ساخته و پرداخته استعمارگران یعنی آمریكا و رژیم صهیونیستی است و در تلاش است به گونه ای افكار عمومی جهان را بر ضد مسلمانان تهییج كند اما این رفتار ها محكوم به شكست است .

 

وی با مشاهده صحنه هایی از این فیلم كه جنوب لبنان را به تصویر می كشید گفت : برای لحظاتی یاد اتفاقاتی افتادم كه در انقلاب الجزایر رخ می داد و ما با مبارزه مسلحانه  در برابر اشغالگران ایستاده بودیم .

 

وی در این بازدید كه معاون برونمرزی سازمان صدا  و سیما هم وی را همراهی می كرد از عوامل تولید فیلمی كه الاش كرده گوشه هایی از مقاومت مردم در برابر اشغالگران را به تصویر می كشد قدردانی كرد .

 

براساس این گزارش؛ «آوازهای سرزمین من» داستان جوان مسلمانی به نام ناصر است كه دل در گرو عشق دختری مسیحی به نام سارا دارد . اما با حمله داعش به جنوب لبنان و اتفاقاتی كه پس از جنایات این گروه در این منطقه می افتد مسیر این پیوند دشوار می شود . این داستان به نقش مخرب گروهك داعش و تكفیری ها در خاورمیانه می پردازد و مقاومت مردم منطقه در مقابل آنها را به تصویر می كشد .

 

بنابراین گزارش؛ امیرحسین شریفی تهیه‌كننده این فیلم است و عباس رافعی آن را كارگردانی می كند .تمام بازیگران این فیلم از هنرمندان شناخته شده سینمای لبنان، مصر و سوریه انتخاب شده اند. فیلمی كه به زبان عربی فیلمبرداری می شود و برای اكران عمومی در ایران قرار است دوبله شود . تولید این فیلم شهریور امسال در لبنان كلید خورده است  .

 

براساس این گزارش؛عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده: امین بهروزی (بر اساس قصه‌ای از حسین قاسمی جامی)، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، دستیار اول كارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، جانشینان تولید: مهدی شریفی، جعفر محمدی، طراح صحنه و لباس: الحاج ایمن جابر، انتخاب بازیگر: شادی زیدان،مشاور رسانه ای:هادی داداشی،بازیگران:تونی عیسی، نادین ویلسن نجیم، مهدی فخرالدین، آن ماری سلامه، عدی رعد، علی طحان، زینب مغنیه، سعید بركات، وفا مشداد، حسن فقیه، حسن فرهات، جمال حمدان و این فیلم محصول آفاق فیلم به سفارش مركز بین الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: