کد خبر: ۴۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز از تلاش های مسوولین هیأت ورزش های جانبازان و معلول تقدیر و تشکر کرد.
همزمان با گرامیداشت هفته پارالمپیک و تجلیل از ورزشکاران جانباز و معلول آیت الله اسدالله ایمانی بیان داشت: حضور ورزشکاران معلول و جانباز فارس در مسابقات پارااسیایی اینچئون مایه افتخار است و امیدوارم با دعای خیر مردم شاهد افتخارافرینی این ورزشکاران عزیز باشیم.
وی اضافه کرد: از دست اندرکاران این ورزش در سطح استان که دوره قبل در گوانگ ژو، سه ورزشکار در سه رشته از استان اعزام داشتند و اکنون با تلاش زیاد این مهم به 10 ورزشکار در شش رشته افزایش داشته است ، تشکر می نمایم .
امام جمعه شیراز اظهار امیدواری کرد، مسوولان استان امکانات لازم را برای جانبازان و معلولین در ارائه خدمات ورزشی فراهم نمایند و این عزیزان را در مقاطع مختلف مورد حمایت قرار دهند.

همچنین اسماعیل دلشاد رییس هیات جانبازان و معلولان فارس، برگزاری جشن بزرگ عید غدیر ورزشکاران و خانواده، برگزاری اولین مسابقات والیبال در آب ویژه جانبازان و معلولین و افراد سالم برای اولین بار در کشور، حضور در آسایشگاه های جانبازان و معلولین نخاعی، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران عرصه پارالمپیک، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار جانباز و معلول و گلباران گلزار شهدا را از جمله برنامه های هفته پارالمپیک عنوان کرد.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: