کد خبر: ۴۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
استان فارس با کسب چندین مقام برتر در نخستین جشنواره ملی حرکت دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور که در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد، خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، در این نمایشگاه، تولیدات و دستاوردهای دانشگاه پیام نور در عرصه های آموزشی، ترویجی، پژوهشی، فناوری، اختراع و ابتکار، کارآفرینی و نشریات علمی دانشجویی در قالب 31 غرفه از دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به نمایش گذاشته شده شد.

دستاورد قابل ستایش دانشگاه پیام نور فارس در جشنواره ملی

دانشگاه پیام نور استان فارس دراین رقابت مهم علمی،فرهنگی موفق به کسب چندین مقام برتر شد. این مقام ها شامل مقام برتر در بخشهای انتشار کتاب،کارآفرینی، حامیان، و بخش نشریه( نشریه فردا) می باشد. همچنین خانم فرزانه ارفعی مدیر فرهنگی استان فارس نیز به عنوان مدیر برگزیده معرفی شد.

در بخش اختراعات دانشجویی نیز محمدرضا بهمنی دانشجوی سال چهارم مهندسی نرم افزار دانشگاه پیام نور مرکز شیراز موفق به کسب مقام مخترع برتر کشور شد. وی همچنین مدیرمسئول نشریه فردا نیز می باشد که دراین جشنواره موفق به کسب مقام برتر در حوزه نشریات گردید. این نشریه از سوی انجمن کامپیوتر دانشگاه پیام نور شیراز منتشر می شود که دکتر امامی ومهندس زینی از اعضای هیئت علمی دانشگاه به عنوان مشاور علمی با این نشریه همکاری دارند.

گفتنی است این جشنواره از سه بخش اهدای تندیس طلایی حرکت به 14 گروه از انجمن های علمی دانشجویی، اهدای تندیس طلایی حرکت به 6 گروه از شرکت ها، صنایع، مؤسسات و صنایع حامی انجمن های علمی دانشجویی و نمایشگاه جامع آثار، دستاوردها، تولیدات صنایع انجمن های علمی دانشجویی همراه با فن بازار تولیدات دانشجویی تشکیل شده بود.

نخستین جشنواره ملی حرکت با حضور 3000 دانشجو از سراسر کشور بالغ بر 140 اثر اختراعی خود را به نمایش گذاشتند.
پایان خبر/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: