یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۴۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
در پی صدور حکم اعدام شیخ نمر :
حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صدور حکم اعدام عالم مجاهد، شیخ نمر را توسط آل سعود محکوم کرد و از دستگاه دیپلماسی کشور خواست در لغو این اقدام تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار تنویر، حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) صدور حکم اعدام عالم مجاهد، شیخ نمر را توسط آل سعود محکوم کرد و از دستگاه دیپلماسی کشور خواست در لغو این اقدام تلاش کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز که پس از مدتها تلاش برای انقلاب در کشورهای عربی بیداری اسلامی بر گرفته از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته و مردم و علماء عرب به مقابله با حاکم دیکتاتور و ظالم خود که مزدورانی بیش نیستند برخاسته اند، دشمن صهیونیسم با ابزار آمریکا و آل سعود در منطقه از هر راه کاری جهت سرکوب قیام های مردمی بهره می گیرد. حکومت آل سعود که حدود یک قرن است با حربه ی دشمنان اسلام در عربستان شکل گرفته است از همان ابتدا پایه گذار و حامی و مدافع وهابیت و سلفی گری بوده و آن را گسترش داده و تقویت نموده است. همان خارهایی که امروز به عنوان داعش در جهان اسلام خصوصا سوریه و عراق بدترین جنایات بشری را رقم می زنند زیر پرچم وهابیت عربستان سعودی رشد کرده و با اندیشه های صهیونیسم آبیاری شده اند. اعلام حکم محکومیت شیخ شیعه عربستان شیخ باقرالنمر به اعدام بدون اثبات و طرح گناهی از ایشان توسط بیدادگاه خود ساخته ظالمان سعودی قلب همه ی مسلمان جریحه دار نموده و به دادخواهی جهانی وارد نموده. کجایند مدعیان حقوق بشر؟ کجاست آقای احمد شهید داعیه دار نمایندگی سازمان بی عمل در بحث حقوق بشر؟ آیا همه ی این مسلمانان بی گناه امثال شیخ نمر که مخفی و آشکار توسط دستان کثیف و خون آلود جهان خواران و آمالشان همچون آل سعود و غیره مظلومانه کشته می شوند بشر نیستند که کسی ندای دادخواهی آنها را بشنود؟ آیا مفهوم بشر و بشریت را آمریکا و صهیونیسم یا آل سعود باید تعریف و تایید کنند؟ آیا سازمان ملل بی عمل نماینده ی تمام مردم دنیاست یا نماینده اندیشه های فاسد یا ظالمانه ی صهیونیسم؟ مسلمانان جهان به گوش باشند که آل سعود در عربستان دشمن ترین دشمنان بوده و خود را در جایگاه حاکمان حکومت اسلامی که جنایتکاران تاییدش کرده اند قرار داده تا بتوانند با گسترش فرقه ی ساختگی وهابیت مانع گسترش اسلام ناب محمدی شوند و مسلمانان را از درون به تباهی بکشند. در این راستا همه ی مسلمین باید بدانند و کمرهمت ببندند که در صورت عدم لغو حکم اعدام شیخ آزادی خواه شیخ نمر همه ی مسلمانان با اتحاد خود تمام سفرهای حج غیر واجب خود را لغو نموده و حج مستحبی را تحریم خواهند کرد تا مانع واریز پول مسلمانان مظلوم به جیب آل سعود وهابی شوند که علیه مظلومین فلسطین و سوریه و عراق و... خرج شوند. همان کمک هایی که آل سعود به داعش و صهیونیست ها می بخشند تا برای کشتن مظلومین در این مناطق خرج شود. ما به عنوان نماینده ی قشر عظیمی از ملت خواستار این هستیم که دولت علاوه بر فعالیت دیپلماتیک گسترده در لغو این حکم ظالمانه با آگاهی مردم در صورت ادامه ی این روند توسط عربستان سعودی به تحریم حج عمره و تعویق فعلی سفرهای پیش رو به عربستان اقدام نماید.

نام:
ایمیل:
* نظر: